תמלול הקלטה לבית המשפט

אם יש לכם הקלטה בה מתועדת שיחה חשובה שעתידה להיות חלק מתביעה משפטית, עליכם לוודא כי ההקלטה עומדת בכל הכללים והדרישות שבית המשפט מציב, על מנת שיהיה ניתן להגיש בסופו של דבר תמליל חוקי של השיחה, תמליל שישמש לכם כראיה קבילה בתביעה.

הקלטת שיחה צריכה להיות חוקית ולעמוד בחוק האזנת סתר שיהיה ניתן להמיר אותה לכתוב באמצעות תמלול הקלטה לבית המשפט ולעשות בה שימוש משפטי. כאשר בידכם הקלטת שיחה חוקית, אתם יכולים להמיר את הנאמר בה מקובץ אודיו לטקסט, ולקבל תמליל שישרת אתכם נאמנה בתיק התביעה.

לפני תמלול הקלטה, מה אומר חוק האזנת סתר והקלטת שיחות

חוק האזנת סתר, תשל"ט-1979 – הגדרתו: האזנה שלא בהסכמה של מי ממשתתפי השיחה.  כלומר, אדם המאזין לשיחה בה הוא אינו משתתף או מקליט שיחה שכזו עובר על חוק האזנת הסתר, עבירה פלילית, לפיה צפוי לעונש של עד 5 שנות מאסר.

מותר להקליט שיחה בסתר כאשר את ההקלטה של השיחה מבצע אחד מהדוברים המשתתפים בה. וכאשר הקלטה היא חוקית ועומדת בחוק האזנות סתר, היא מורשית להגשה כראיה והיא קבילה בבית המשפט, כמובן לצד ובתוספת תמליל מסודר בצירוף הצהרת המתמלל שביצע את תמלול ההקלטה.

מתי הקלטת שיחה יכולה לשמש כראיה?

כמו בכל נושא שעוסק בעולם המשפטים, גם כאן, יש אסור ויש מותר. לא כל הקלטת שיחה יכולה לשמש אותנו כראיה קבילה בפני מערכת המשפט.

בכדי לפעול נכון, להלן תנאים בסיסיים שיש להיצמד אליהם, על מנת להקליט שיחה חשובה, שבהמשך תשמש אתכם כראיה שתעמוד לצדכם בבית המשפט ללא פסילתה:

  • יש להקליט שיחה שעומדת בחוק האזנות הסתר.
  • יש לבצע הקלטה אך ורק עם מכשיר תקין.
  • יש לוודא שבהקלטה ניתן לשמוע בבירור את כל הדוברים, כאשר אף פיסת מידע "לא נופלת בעריכה".
  • יש לבדוק כי הדברים הנאמרים בהקלטה מהצד השני אינם מועברים תחת כפייה או איום כלשהו.
  • יש להציג בפני בית המשפט תמליל שיחה ללא כל עריכה ו\או השמטת מידע.
  • יש להוכיח כי המידע שמוצג בתמליל הכתוב זהה לחלוטין לדברים הנשמעים בהקלטה.
  • יש לשמור על המכשיר שאיתו בוצעה ההקלטה תקין, ולצרף אותו לתמליל.
  • יש לאשר כי מתמלל השיחה יודע את המלאכה ולעיתים אף נדרשת נוכחותו בדיון.
  • יש לקבל את אישור המוקלט כי אכן הוא הדובר מעברה השני של ההקלטה.

שימת לב ועמידה בכל האמור לעיל, יובילו אתכם לעבר הקלטת שיחה חוקית אותה תוכלו להמיר מאודיו לטקסט באמצעות מלאכת תמלול הקלטה לבית המשפט, שירות אותו תוכלו לקבל ממש כאן.

קבילות תמלול הקלטה לבית המשפט

אחרי שלמדנו כיצד מבצעים הקלטת שיחה חוקית שתוכל לשמש כראיה בבית משפט, כעת חשוב גם להבין מתי תמלול של הקלטה מתבצע כראוי, בכדי שנהיה בטוחים כי התמליל שאנו עומדים להציג הוא אכן קביל משפטית, וכי אנחנו לא מבזבזים את הזמן מול גורם לא מתאים, אלא מול חברת תמלול הקלטות שיודעת לייצר תמלילים משפטיים "לפי הספר" שישרתו אותנו על הצד הטוב ביותר ברגע האמת.

להלן מספר כללים המאפיינים עבודה מקצועית על תמלול הקלטה לבית המשפט המייצרת תמליל קביל בסופו של דבר:

  • התמלול מתבצע ללא כל עריכה או השמטה של מידע מההקלטה.
  • במלאכת תמלול ההקלטה מתועדים השמות של הדוברים בה, בהתאם למקובל.
  • מבצע התמלול עורך כראוי את התמליל עם מספור עמודים, חלוקה מתאימה לשורות, ציון תאריך, שעות ודקות שבהם נאמרו הדברים.
  • בסיום עבודת התמלול יש לפרט אודות המכשיר באמצעותו הוקלטה השיחה.
  • יש לצרף לתמליל הצהרה המאשרת לבית המשפט כי תמלול השיחה בוצע בדיוק.

תמלול הקלטה לבית המשפט – כמה זה עולה?

כעת הגענו ל"מאני טיים" תרתי משמע. כאשר מחפשים חברת תמלול מקצועית לביצוע תמלול הקלטה לבית המשפט, אין מקום להתפשרות על איכות בשל מחירים מפתים, דבר שיכול לגרום לכף המאזניים להיות בצד שמנגד. מספיקה טעות קטנה ויחידה על מנת שעבודת תמלול של שיחה סופר חשובה, תרד לטמיון ואיתה הסיכוי לנצח בתביעה.

טקסט.דוט.קום מציעה לכם שירותי תמלול לבית משפט העומדים בכל דרישות האיכות, ומציעים מחירים השווים לכל כיס. באמצעות מנגנון השוואת מחירים חכם, תוכלו להשיג בקלות את המחיר הכי טוב לעבודת תמלול ההקלטה שלכם.

צרו קשר בטלפון ו\או שלחו אלינו את הטופס המופיע מעלה, ותוך מספר דקות יצלצל הטלפון עם 5 הצעות מחיר שמתוכן תוכלו לבחור את ההצעה הכי משתלמת לכם והכי מתאימה עבורכם.

אין לראות באמור לעיל המלצה או תחליף לייעוץ משפטי.

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button