תמלול הרצאות

[AdsWithin]

תמלול הוא תחום רחב מאוד שמהותו אחת היא – מסמור המילה המדוברת לנייר, כלומר המרה של שיחה, הרצאה, ישיבה, עדות או כל אירוע אחר בו נאמרו מילים לטקסט כתוב. ככל שהטקסט הכתוב ייטיב לשחזר את הנאמר, כך הוא יהיה איכותי יותר. כיום נעשה שימוש בשירותי תמלול בתחומים רבים, החל מתחומים מדעיים ואקדמיים, וכלה בתחום המשפט כשבתווך ישנם למשל שירותי תמלול אשר מוזמנים על ידי קשישים המעוניינים לתעד את סיפור חייהם בכתב, תמלול ישיבות של בכירים במשק, תמלול של האזנות סתר, וכן תמלול הרצאות.

היכן וכיצד עבודות תמלול הרצאות יכולות להתבצע?

כאשר ישנו הצורך בעבודת תמלול, העבודה יכולה להתבצע בשלושה אופנים ובשני מיקומים, במשרדי חברת התמלול או לחילופין באם נדרש, תמלול איכותי יכול להתבצע גם במקום בו נערכת השיחה, הכנס או ההרצאה, תמלול בשטח.

  • העברת הקלטה לתמלול – רוב עבודות התמלול מתבצעות ממשרדי חברת התמלול. הדבר אפשרי כאשר פעולת ההקלטה התבצעה, ומה שנותר הוא להמיר את קבצי השמע שבהקלטה לטקסט כתוב על הנייר.
  • הקלטות ותמלול – לא כולנו יודעים בדיוק כיצד לבצע הקלטה נקייה מרעשים, הקלטה ברורה שניתן יהיה להמיר אותה לכתוב באופן מדויק ומקצועי. ציבור אשר נתקל בבעיה זו וישנו הצורך בסיוע של הקלטת שיחה שעתידה לעבור תמלול, יוכל לפנות אלינו, ויקבל שני שירותים בעבודה אחת. הקלטת שיחה ולאחריה תמלול הנאמר בה.
  • תמלול אונליין – תמלול אונליין או במילים אחרות, תמלול בזמן אמת, בשטח בו נערכת שיחה, היא עבודה אשר נדרשת לרבים, מתחומים שונים ומסיבות מגוונות. מתי נפגוש את הצורך של תמלול במקום, מחוץ למשרדי חברת התמלול? כאשר יש לעמוד בלו"ז קצר ולבצע עבודה שמיד עם סיומה, תמלילי האירוע עוברים להפצה.

הצורך בשירותי תמלול בזמן אמת

באופן עקרוני, כיום אין בעיה להשתמש באמצעי הקלטה מודרניים על מנת שלאחר ההרצאה או הכנס, יישאר תיעוד לדברים. עם זאת, לעתים קרובות מתעורר הצורך בתמלול בזמן אמת. הצורך מתעורר למשל במקרים בהם בקהל ישנם כבדי שמיעה או חרשים שיפיקו את התועלת המרבית ביותר מקריאה של הנאמר. תמלול בזמן אמת מאפשר לכולם להבין את הנאמר על הפודיום או על הבמה. מסיבה זו כאשר מארגנים כנס מכובד ורציני, מפיקי האירוע לעתים קרובות שוכרים שירותים של תמלול הרצאות וכנסים לטובת כלל המשתתפים והאורחים.

מקרים אחרים בהם יש לבצע תמלול הרצאות בשטח ולא מהקלטות הם למשל אלו שבהם הדוברים לא מעוניינים שכל מילה ומילה מדבריהם תיכנס לפרוטוקול. כך למשל במקרים מסוימים במהלך משפט יכול השופט להורות על מחיקה של דברים מסוימים מהפרוטוקול. מן הסתם מחיקה של דברים מהפרוטוקול צריכה להתבצע בזמן אמת בלבד.

ישנן דוגמאות רבות נוספות בהן תמלול צריך להתבצע בזמן אמת וביניהם מקרים בהם מדובר על ישיבה מרובת משתתפים בה חלק מהנוכחים לא נמצאים בחדר ומתקשרים בעזרת סקייפ למשל. במקרים כאלו ישנה בעייתיות במיקום של אמצעי ההקלטה, ולכן יש להשתמש בשירותים של מתמלל שיהיה נוכח בחדר הישיבה.

מחירים של תמלול בהרצאות וכנסים

מדי שנה מתקיימים בישראל עשרות כנסים מדעיים, עסקיים ושיווקיים. במהלך הכנסים האלו טובי המומחים בתחום מוזמנים להרצות. כדי לשמר את הידע נעשה שימוש בציוד הקלטה מתקדם, אך על מנת להנגיש את המידע למתעניינים, ישנו צורך בתמלול ההרצאות. כדי לחסוך את הזמן בין סיום ההקלטה לתמלול, ניתן להזמין שירותי תמלול בזמן אמת, וכך כבר בסופה של כל הרצאה, ניתן יהיה לקבל אותה כתובה.

השאלה שעולה היא, כמה עולה לנו להזמין חברת תמלול לשם עבודת תמלול כנסים והרצאות במקום בו הם נערכים? לנו יש את התשובה!

  1. הזינו את הפרטים בטופס מטה – טופס השוואת המחירים
  2. כעת, הטופס נשלח למיטב אנשי המקצוע העוסקים בתחום התמלול העובדים איתנו
  3. לאחר מספר דקות יצלצל הטלפון, ותקבלו עד חמש הצעות מחיר מאנשי תמלול מובילים, ונשאר לכם רק לבחור במחיר שלכם הכי מתאים.
  4. טופס השוואת מחירים – אתם רק ממלאים ושולחים! אתם לא משלמים, לא מתחייבים, ומקבלים מאיתנו את השירות הטוב ביותר, המתחיל בהצעת מחיר מנצחת ומעולה עבורכם.

 

תמלול ישיבות

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button