תמלול שיחות ועידה

שיחות ועידה הן חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית בעסקים. שיחות עסקיות מתנהלות בסקייפ, בטלפון, ואפילו ב Hangouts, והדבר נכון ללא קשר למיקום הגלובלי של המשתתפים. כל איש עסקים יודע כיום כי קיום שיחות ועידה חוסכות זמן, אנרגיה וכסף. רבים אנשי העסקים שמקיימים שיחות ועידה במטרה לקצר תהליכים ולהיות יותר פרודוקטיביים בהתנהלות העסקית. שיחות ועידה עם שותפים, לקוחות, עובדים וספקים הן פתרון מהיר ונוח לנהל דיונים מבלי הצורך לצאת מהמשרד ולבזבז זמן יקר.

וכשמסתיימת השיחה, כיצד מתנהלים עם כל המידע?

שיחות ועידה יכולות להתנהל מספר שעות זה לא סוד… האם אתם יכולים לזכור את כל הפרטים החשובים? מה כל משתתף אמר? מה הלקוח חשב? אילו הצעות ורעיונות עלו בין השורות? איך אתם מתעדים את כל הדברים בהם דנו המשתתפים? איך אתם לוקחים את הפרטים החשובים מהשיחה ועושים בהם שימוש חכם לטובת הצלחת העסק? אם אתם מגרדים בראש וחושבים על התשובה – זה לא טוב!

הגיע הזמן להקליט שיחות ועידה לתיעוד מ א' ועד ת'

אחרי שלכולנו ברור למה כדאי להקליט שיחות, ורגע לפני שנסביר למה כדאי להשתמש בשירות של תמלול שיחות, חשוב לזכור לבצע את משימת ההקלטה על הצד הכי טוב. לא חשוב באיזו טכנולוגיה אתם בוחרים לנהל את שיחת הועידה, זכרו כי ישנם מספר כללים שחשוב לעמוד בהם, על מנת לייצר הקלטה ברורה:
  • בחירת אמצעי הקלטה נוח ואמין
  • ניהול שיחה בקול רם וברור, ללא צעקות
  • הרחקת מקורות רעש
  • תיאום בין הדוברים
  • להגיע לשיחה סבלניים

יש הקלטה… וגם סיבה טובה לתמלל אותה

במהלך כל שיחת ועידה משתפים הדוברים מידע רב – האם חשבתם פעם לייצר תיעוד כתוב של כל המתרחש ונאמר בשיחה שהוקלטה? ישיבות צוות, מפגשי פרויקטים, ניהול מצגות, אימונים עסקיים, דיונים, ועידות, בכל אלה משתפים הדוברים מידע עסקי חשוב שיכול להיות שווה לכם הרבה מאוד כסף אם תמירו את השיחה באמצעות תמלול לכתוב.

הנה הטיפ!

אם תשכילו להעביר את ההקלטה של שיחת הועידה לחברת תמלול, תוכלו ליהנות מכל הנאמר בשיחה, בהקלטה, בצורה הכי נוחה וזמינה. חברת התמלול תספק לכם מסמך מסודר וערוך, גרסה זהה של השיחה הקולית כשהיא מוגשת ברורה לאחר הקלדה. תוכלו לעשות שימוש במידע מתי שידרש כשהכל נגיש לכם – כתוב על הנייר. תיעוד שיחות ועידה באמצעות הקלטה ותמלול מאפשר לשחזר בקלות פרטים חשובים וציטוטים מהשיחות שיכולים להיות שווים הרבה כסף לבעלי עסקים וחברות.

בדקו כמה עולה תמלול שיחות ועידה 050-9695276

תמלול שיחות ועידה

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button