תמלול שיחות מוקלטות

תמלול שיחות מוקלטות, שירות הזמין עבור הציבור הרחב, שירות המספק מענה מהיר ומקצועי, עבור המרת הקלטה לטקסט כתוב. צוות טקסט.דוט.קום מיומנים במתן שירותי תמלול למגזר העסקי, האקדמי והפרטי גם יחד. שנים של וותק וניסיון בתחום יספקו לכם פתרון נוח לעבודת הקלדנות, עבודת התמלול שברצונכם לבצע.

תמלול שיחות מוקלטות בדיוק רב – נקודה.

אז מדוע דווקא טקסט.דוט.קום? יש להניח כי את שירותי התמלול שלכם תרצו לקבל מידיים מיומנות ואצבעות מהירות כפי שצוות הקלדנים שלנו מציע. קלדנים מאומנים ומיומנים, צוות המונחה על ידי סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות, צוות מקצועי עמו תדעו כי הנכם נמצאים בידיים הכי טובות, וכי העבודה שלכם תבוצע ברמה הכי גבוהה, לא סיסמא, הבטחה.

צוות הקלדנים של טקסט.דוט.קום עוסקים בתחום התמלול לאורך שנים, ומכירים בחשיבות הרבה הטמונה בעבודת תמלול שיחות מוקלטות נאמנות למקור, הם מבינים עד כמה חשוב הדיוק בפרטים הקטנים, אספקת התמלול בזמן הדרוש, ומהירות התגובה כשללקוח היא חשובה.

תמלול שיחות בכל מקום – זה יתרון

שירות של תמלול שיחות מוקלטות ללקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים בפריסה ארצית. בין הלקוחות שלנו אפשר למצוא משרדי עורכי דין, מרפאות, משפטנים, אנשי עסקים, אקדמאים, סטודנטים וגם לקוחות פרטיים חד פעמיים או קבועים. כל לקוח זוכה לשירות אישי תוך הרכבת חבילת שירותים התואמת את הצרכים והציפיות שלו, בכל איזור ומקום ברחבי הארץ. אין זה משנה היכן הלקוח נמצא, אם יש צורך אנו נגיע אליו, אם הדבר כמובן נדרש. שירותי תמלול מובילים תוכלו לקבל בפריסה ארצית, במקום הקרוב לאיזור מגוריכם.

כל שירותי התמלול ניתנים תוך הקפדה על מקצועיות, דיוק, שמירת דיסקרטיות מלאה ומחויבות לעמידה ביעדים. הצטרפו גם אתם אל קהל הלקוחות ההמרוצים שלנו, ותוכלו ליהנות ממחירים טובים, שירות אישי ומהיר מהמעלה הראשונה, תמלול הקלטות שלכם זה התענוג שלנו.

תמלול שיחות בכל תחום

להלן טעימה מסוגי התמלול שאנו נהנים לספק לאורך השנים:

  • תמלול לבית משפט בעבור עורכי דין, משפטנים וחוקרים.
  • תמלול משפטי אישי למטרת הצגת נתונים ועדויות בבתי משפט.
  • תמלול עסקי למטרת תיעוד ישיבות עסקיות, וועדות, פגישות, הרצאות וכיו"ב.
  • תמלול רפואי הכולל דיונים רפואיים, וועדות רפואיות, ראיונות עם מטופלים.
  • תמלול מידע אקדמי קיים או חדש לציבור האקדמי בכיתה או מחוצה לה.
  • תמלול ראיונות לסטודנטים במהלך כתיבת עבודות מחקר.
  • תמלול אישי של עדויות והקלטות משפחתיות למטרת תיעוד ושימור.
  • תמלול שיחות פרטיות ועסקיות לכל מטרה.
  • תמלול כתוביות לסרטים, בכל שפה נדרשת.

אני צריך להזמין תמלול לשיחה מוקלטת! מה עכשיו?

תמלול שיחות מוקלטות בעידן המודרני הפך נוח מאוד, אם ברשותכם שיחה מוקלטת שאותה אתם רוצים להמיר לטקסט, לקובץ כתוב, ניתן להעביר את קבצי ההקלטה באמצעות רשת האינטרנט ללא בעיה. ברגע שקבצי השמע מגיעים מתחילים לעבוד עליהם וממירים אותם לטקסט מוקלד כראוי ובהתאם לחוקי התמלול. עם סיום מלאכת התמלול נשלחים אליכם הקבצים בחזרה בתוספת התמליל שעליו עמלנו באהבה, וזאת עם מחויבות לסודיות מלאה. אך רגע לפני הזמנה, אנו רוצים שתתרשמו מהמערכת המתקדמת שלנו להשוואת מחירים, על מנת שתזכו בהצעת מחיר שמתאימה בדיוק לעבודת התמלול שאתם צריכים.

מחירים רבותיי מחירים. פרמטר חשוב, לא פחות מאיכות. אנו שמחים להציע לכם שימוש ללא התחייבות או עלות במערכת מהירה של השוואת מחירי תמלול שיחות מוקלטות לפי דרישה, דבר המבטיח לכם שהמחיר שתקבלו יהיה מתוך המחירים הטובים בשוק. איך מתקדמים? שולחים אלינו את כל הפרטים אודות ההקלטה שלכם דרך הטופס החכם שממתין מעלה, עם הגעתו נבנה עבורכם מחיר מיוחד ונחזור אליכם עם עד 5 הצעות מחיר לבחירתכם בלבד.

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button