תמלול הקלטות מחירים


הצורך בהקלטת שיחות והעברתן לחברת תמלול עולה אצל רבים מעת לעת. בדרך כלל תמלול שיחות מתבקש כאשר מעוניינים לתעד בכתב, את הנאמר מפי דוברים בהקלטה. עבודת תמלול למעשה היא פעולת תרגום של קובץ שמע לטקסט. המרת קובץ מוקלט לטקסט כתוב.

אין זה סוד שכולנו מחפשים אחר המחירים הטובים ביותר לעבודת תמלול ההקלטות שלנו. לעיתים קרובות אנו נחשוש להזמין שירותי תמלול אצל חברה המציעה שירותי תמלול זולים, וזאת בעקבות האמרה הידועה "אנו לא מספיק עשירים בכדי שנוכל לקנות בזול".

לכאורה, אמרה חזקה ונכונה… אך מה תאמרו אם נציע לכם שירותי תמלול מקצועיים במחירים חסרי תקדים? תנו לנו להסביר במספר מילים, מדוע בטקסט.דוט.קום זה אפשרי! מחירים טובים לצד איכות חסרת פשרות.

מחירי תמלול הקלטות מחירים מיוחדים – גם לכם

אז איך. איך אנחנו מציעים מחירון שירותי תמלול בזיל הזול, ועדיין שומרים על איכות עבודה מקצועית ומדויקת? עבודת תמלול כזו שלא תבייש את גדול המומחים? התשובה לפניכם – ביצוע השוואת מחירים בין חברות תמלול מובילות בתחום.

באמצעות שימוש בטופס השוואת מחירים, תוכלו להשפיע על מחיר עבודת התמלול !

בטקסט.דוט.קום אנו מציעים לכם, המתעניינים בהמרת קבצי שמע לקבצי טקסט לקבל עבור עבודת תמלול הקלטות מחירים ייחודיים ומיוחדים לצד איכות ודיוק מובטחים. באמצעות שליחת טופס השוואת מחירי תמלול תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר, ממספר מתמללים מהשורה הראשונה בארץ, קלדנים בעלי שפע של ניסיון בעבודות תמלול הקלטות ושיחות.

שליחת הטופס עם בקשתכם, תגיע למומחים שלנו ותוך מספר דקות יעובדו כל הפרטים שהזנתם בטופס, בהתאם לצורכי עבודת התמלול שלכם, ואז הטלפון יצלצל עד חמש פעמים, ומעבר לקו תקבלו את הצעות המחיר המשתלמות ביותר לעבודה שבגינה אתם כאן. תקבלו עד חמש הצעות מקלדנים ומתמללים בעלי ניסיון מקצועי רב, המבטיח עבודה מדויקת בכל מצב.

כאן אתם נכנסים לתמונה, ויכולים לבחור במחיר המתאים ובהצעה שלכם היא הכי נכונה. ברגע בו מונחות לפניכם מספר הצעות, תוכלו פשוט לבחור, להעביר את ההקלטה לעבודה, ולקבל אותה מוכנה במהרה וכמובן באיכות מהמעלה הראשונה.

4 טיפים לקבלת תמלול הקלטות במחירים WOW

לשם תמחור של עבודת תמלול הקלטות, בדרך כלל משתמשים במספר פרמטרים קבועים, ביניהם: מספר המילים במסמך או מספר העמודים בעבודה, (כאשר עמוד נחשב למאתיים חמישים מילים), פרמטר נוסף המשפיע רבות על מחיר עבודת תמלול, הוא איכות השמע של ההקלטה, מספר הדוברים בה, השפה המדוברת ועוד.

כאשר מתייחסים לכל הפרמטרים יחדיו, ניתן לגבש הצעת מחיר לעבודה. להלן מספר נקודות למחשבה, ופעולות שתוכלנה להוזיל לכם את מחיר עבודת התמלול, באם תדאגו לבצען כראוי:

  • איכות הקלטה – אחד הגורמים המובילים המשפיעים על מחיר התמלול שלכם הוא איכות השמע בהקלטה. יש לכם בידיים את האפשרות להעביר הקלטה באיכות שמע טובה וברורה, דבר שישירות ישפיע על עלות העבודה, מכיוון שאין צורך בסינון רעשים ופענוחים מיותרים, ישר לתמלל מתחילים. השיגו הקלטה באיכות הכי טובה.
  • לוח זמנים – גורם נוסף המשפיע על אופן תמחור עבודת התמלול שלכם הוא לוח הזמנים העומד לרשותכם. במידה ועבודת תמלול ההקלטה שלכם אינה דחופה, יש לציין זאת, מכיוון שהדבר עשוי להוזיל את מחיר ההצעה. אין צורך לציין שעבודת תמלול דחופה יקרה יותר מעלותה של עבודה בלו"ז רגיל.
  • מיקום העבודה – שירותי תמלול יכולים להתבצע בשני מקומות. ממשרד חברת התמלול או לחילופין ממקום האירוע בשטח, בזמן אמת. חשוב לדעת שלא כל עבודת תמלול דורשת תמלול בשטח, במקום בו מתרחש האירוע בגינו אתם נדרשים לשירותי התמלול. מקרה בו תוכלו לבצע הקלטה, ולאחר מכן להעבירה לתמלול, יוכל להוזיל באופן ניכר ומשמעותי את מחירי תמלול קבצי ההקלטה. מה שנוח יותר לעיתים גם עולה יותר, וחבל, לא תמיד חייבים תמלול בזמן אמת.
  • מספר דוברים – למספר הדוברים בהקלטה משקל רב הקובע גם הוא, חלק מהמחיר של תמלול ההקלטה שבידכם. הקליטו רק את האנשים החשובים עבור התמליל (באם הדבר אפשרי). ככל שמספר הדוברים גדל, כך גדל גם המחיר בהתאם.

לסיכום, כל שנותר לעשות הוא למלא את טופס השוואת המחירים מעלה או לחייג אלינו, ולקבל עבור שירות תמלול הקלטות מחירים מובילים ומהטובים בשוק מאנשי המקצוע המובילים והמנוסים בתחום.

תמלול הקלטות מחירים

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button