תמלול הקלטות לבית משפט

בהליכים השונים המתקיימים בערכאות המשפטיות נעזרים לא פעם הצדדים בהוכחות כתובות, באשר לשיחה שהתקיימה ועומדת לטובת טיעוניהם. מדובר במסמכים הכוללים תמליל של שיחות, דיונים, ראיונות וחקירות אשר הוקלטו באופן חוקי, ולאחר מכן הועברו לכתב. מובן כי לרמת הדיוק,


המקצועיות והנאמנות למקור במסמכים אלו ישנה חשיבות מרובה, בין היתר מפני שמדובר בהוכחות העשויות להטות את כף המאזניים לכאן או לכאן. לכן, נוהגים גופים כדוגמת משרדי חקירות ועורכי דין, להסתייע בשירותי תמלול הקלטות לבית משפט באפיק המקצועי.

שירותי תמלול משפטיים המתבצעים על ידי קלדנים ומתמללים מובילים ומקצועיים במחירים מיוחדים, צרו קשר לפרטים!

תמלול הקלטות ברמה גבוהה לבית משפט

צדדים המעורבים בדיון משפטי באופן ישיר או עקיף עשויים להזדקק לשירותי תמלול הקלטות במגוון רחב של מצבים. תמלול משפטי הוא חלק בלתי נפרד מהיערכות הצדדים לקראת המשפט. בשל חשיבותו של התמלול, יש לוודא כי מי שייבחר לתמלל את ההקלטה שבידכם, מסוגל לבודד את הדברים הנאמרים מרעשי הרקע שבדרך כלל נשמעים בהקלטה. מתמללים מקצועיים יודעים לעשות זאת.

צוות המתמללים שעומד לרשותכם מתמחה בביצוע עבודות תמלול לבית משפט, על כן באפשרותנו לספק תמלילים מדויקים, גם ממלאכת תמלול שהתחילה בהקלטה באיכות ירודה, כזו שאוזן רגילה לא מבינה. ברשותנו ציוד משוכלל ומתקדם לסינון רעשים, כך שתקבלו עבודת תמלול טובה, תמליל כתוב של ההקלטה באיכות מהמעלה הראשונה, דבר שיסייע רבות להתוודע אל כל המידע האצור בה.

חשוב לדעת: לאור העומס הרב בו מצויה מערכת המשפט בישראל, קיימת נטייה מצד השופטים להעדיף תמלילי שיחות שעברו תמלול הקלטות לבית משפט על פני הקלטות שלא עברו תמלול, הגוזלות זמן רב ואף עשויות להיות באיכות ירודה.

הקלטות טובות לתמלול טוב עוד יותר

ראשית, על ההקלטות שמהן יוצרים תמליל להיות חוקיות, כלומר שנערכו בהשתתפותו האישית של המקליט בשיחה או במקום הנחשב ברשות הרבים, בהתאם לחוק האזנות הסתר. חשוב להדגיש כי הקלטות אשר נערכו בצורה בלתי חוקית, לא רק שלא ישמשו כראייה בבית המשפט, אלא גם עשויות להעמיד את המקליט בפני תביעה ועונשים.

שנית, רצוי להקפיד על רמת הקלטה גבוהה ככל האפשר. תמלול מדויק יקום וייפול בהתאם לאיכות ההקלטה. תמלול איכותי נקבל כאשר ההקלטה היא לא פחות ממקצועית. במקרה שאין ברשותכם את היכולת לבצע הקלטת שיחות נקייה מרעשים, מומלץ להעביר את המלאכה לאנשי מקצוע. על איכות אין מקום להתפשרות.

שני הגורמים שהוזכרו מעלה חשובים לקבלת עבודת תמלול איכותית, מדויקת ונאמנה למקור. חשוב לא פחות, עם שימת דגש על גורמים אלו, אתם מבטיחים לעצמכם שההקלטה עצמה תוכל לשמש כראייה קבילה בעת הצורך בבית המשפט.

תמלול הקלטות לבית משפט מחיר מעולה בכל שפה

כאמור, הקהל לו נדרשת מפעם לפעם עבודות תמלול הקלטות עבור בית המשפט הוא מגוון, ומכאן עולה הצורך בשירותי תמלול משפטיים גם בשפות זרות, ולא רק בשפה העברית. במדינת ישראל האוכלוסייה דורשת עבודות תמלול גם בשפות אנגלית, רוסית וערבית. טקסט.דוט.קום מכירה בצורך זה, ומספקת עבודות תמלול בכל שפה נדרשת, על מנת לספק שירות מקצועי תחת קורת גג אחת, לכל דורש בכל שפה, ולכל עבודת תוכן.

אז איפה מתחילים? זקוקים לשירות של תמלול הקלטות לבית משפט? מעולה! אתם במרחק הקלקה מעד חמש הצעות מחיר שונות לעבודה. לאחר מילוי הטופס שלפניכם, תקבלו טלפון מאנשי מקצוע מתאימים אליהם הגיעה הבקשה שלכם. אנשי מקצוע מובילים מתחום התמלול והמשפט. כל שעליכם לעשות הוא לבחור מבין החמישה, מי הנכון והמתאים לדעתכם לביצוע העבודה שלכם.

לפניכם טופס השוואת מחירים אשר מוצע לגולשי האתר ללא תשלום או התחייבות. מוזמנים לשלוח אלינו את הטופס, בכדי לקבל את המחירים שלנו לשירותי תמלול הקלטות לבית משפט. אנא הזינו בטופס את כל הפרטים הרלוונטיים לעבודת התמלול שהנכם צריכים. אנו בצוות נדאג ליצור אתכם קשר תוך זמן קצר, עם המחירים הכי טובים עבור עבודת התמלול שלכם.

תמלול הקלטות לבית משפט

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button