הדרך הבטוחה למציאת חברת תמלול טובה


עבודת תמלול היא מלאכה אשר עיקרה – המרת קבצי קול לקבציי טקסט כתובים. חברת תמלול טקסט.דוט.קום עוסקת ומתמחה במלאכת התמלול, מיומנת בתפעול המדויק של המקלדת לצד שמיעה מחודדת של הנאמר בהקלטות המועברות אליה לתמלול. בחברה צוות מתמללים אשר עוסקים בביצוע עבודות תמלול מקצועיות, הם מקצוענים בהמרת הקלטות שמע לקבצים כתובים, המכונים תמלילים, וכאן לשירותכם בכל עת.

כדי לקבל עבודת תמלול הקלטות מדויקת יש לבצע את עבודת התמלול באופן ובאיכות נאמנים למקור. כלומר, כל מילה ומילה אשר נאמרת בהקלטה אשר הוגשה לעבודת תמלול, עליה להופיע באופן מסודר וכרונולוגי בקבצי הטקסט עם סיום העבודה. חברת תמלול טובה היא כזו שיודעת לייצר תמלילים מדויקים, וזאת אצלינו אתם מקבלים. ברשותנו כל האמצעים לביצוע העבודה האיכותית ביותר עבור לקוחותינו.

כך תדעו שבחרתם חברת תמלול מקצועית

כמעט כמו בכל תחום אשר לא נדרש בו אחזקת משרד או צוות עובדים גדול לשם ביצוע עבודה, כך גם שוק התמלול בימינו דיי פרוץ, וישנם רבים אשר מציעים שירותי המרת קול לכתוב, שירותי תמלול "מקצועיים" כאשר בפועל לא ברור אם יש באמתחתם הניסיון המתאים לביצוע עבודה טובה. אז איך בכל זאת תדעו שבחרתם בחברת התמלול הנכונה לביצוע עבודת התמלול?

ישנם מס' פרמטרים שנוכל לבדוק בטרם הזמנת עבודה אצל חברת תמלול –

  • בקשו לראות עבודות קודמות, אם הדבר אפשרי, כמובן.
  • בדקו את תיק הלקוחות של החברה, התרשמו ממנו, הדבר יכול לומר רבות.
  • תנסו לברר דרך משפחה, חברים או מכרים אם שמעו על החברה, אם מישהו התנסה בעבודה מולה.
  • תשאלו מה הם הכלים בהם נעזרים בכדי להוציא את המיטב מההקלטה. אנשי מקצוע לא רציניים אינם מחזיקים מכשירים לסינון רעשים מהקלטות למשל, תבדקו כיצד הולכת להתבצע עבודת התמלול של ההקלטה שלכם, תוכלו להבין אם איש מקצוע טוב עומד מולכם.
  • אם עבודת התמלול שלכם היא בשפה זרה, בדקו מול החברה מי האיש שהולך לבצע את העבודה, האם הוא בעל ניסיון בשפה המדוברת.

מקצועיות זה לא בושה לבקש תמורת הכסף שלכם. בדקו את הנתונים שהזכרנו מעלה, ורוב הסיכויים שתצאו מרוצים מהתוצר הסופי, ברגע שתבחרו נכון.

חברת תמלול רצינית יוצאת גם לעבודות בשטח

חברת תמלול מקצועית אשר מכבדת את עצמה ואת לקוחותיה מציעה הן שירותי תמלול בהם ההקלטות נשלחות למחשב, והן שירותי תמלול בזמן אמת. רוב עבודות התמלול לא דורשות יציאה ממשרד החברה לביצוע העבודה, אך כאשר ישנו הצורך לכך, חברה מקצועית תוכל להציע ללקוחותיה, גם שירותי תמלול בזמן אמת בשטח בו מתנהל הדיון השיחה.

במידה ולאיש המקצוע אליו פניתם אין את היכולת לספק לכם עבודת תמלול בשטח, צריכה מיידית להידלק אצלכם נורת אזהרה, לעבור לספק הבא. עבודת תמלול טובה ומקצועית לא יכולה להתבצע על ידי תלמידי תיכון או על ידי אנשים ללא ניסיון בתחום, אשר מחפשים השלמת הכנסה. אתם וודאי לא מעוניינים שבהתאם, זו תהיה התוצאה של העבודה.

אם העבודה שלכם דורשת תמלול בזמן אמת, יש לדאוג לתאם מראש את כל הפרטים מול חברת התמלול שעתידה לספק לכם את השירות. יש להתכונן מראש לעבודה מסוג זה, אשר דורשת הכנות מוקדמות.

מחירון של חברת תמלול מובילה

העובדה שחברת תמלול היא טובה, מוכרת ומובילה בתחומה, לא חייבת להשפיע על המחיר שתקבלו לביצוע העבודה של תמלול ההקלטה. אצלינו המחירים לא מרקיעים לשחקים והעלויות לא מוגזמות, אנו דוגלים במחירים שווים לכל כיס, כך שכל לקוח יכול לקבל שירות מעולה ולצאת שבע רצון לא רק מתמליל מדוייק וברמה גבוהה, אלא גם עם עודף מהמחיר שחשב שהעבודה תעלה.

כעת וודאי אתם מעוניינים לקבל מחיר עבור עבודת התמלול שלכם. בכדי שנוכל להציע לכם את המחיר הכי טוב בשוק, אתם מוזמנים לעשות היכרות עם מנגנון השוואת המחירים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו שזוכים באמצעותה לקבל מחירי תמלול אטרקטיביים.

הזינו את הטופס המופיע מעלה ואו חייגו אלינו, ואנו נדאג לשלוח לכם במהרה את המחירים לעבודה !

חברת תמלול

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button