תוכנת תמלול הקלטות – תוכנה לתמלול באופן עצמאי

ברצוננו להדגיש כי איננו מספקים או מציעים תוכנות תמלול, כי אם מספקים שירותי תמלול הקלטות בתשלום.

המאמר מטה מציג תוכנות תמלול מומלצות שקיימות לרכישה ברשת לשימושכם אם החלטתם לנסות את כישוריכם במלאכת התמלול.

"מדוע לשלם על תמלול הקלטות אם אפשר שלא?!" כולנו מכירים את המחשבה הזו, בעיקר בימים שכאלו כשהכלכלה לא ממש פורחת, והתקציב לא תמיד מאפשר לנו להזמין שירותים הנחשבים למותרות, לכל הפחות. אם חיפשתם תוכנה לתמלול שיחות שהקלטתם, תוכנת תמלול מקצועית שגם עובדת ומראה תוצאות מספקות, העבודה איתה אינה מסובכת, כך שכל מי שמבין מעט באינטרנט, יוכל לעשות בה שימוש ואף יוכל לחסוך, כאן תמצאו 5 תוכנות תמלול שיחות שאנו ממליצים עליהן, והן תוכלנה לסייע לכם מאוד, אם אתם מעוניינים לחסוך בהוצאות, ולבצע תמלול הקלטות באופן עצמאי ובמיידי.

תמלול אוטומטי עם תוכנת תמלול ייעודית


לא נשלה אף אחד, ואף ראוי לציין ששום שירות אוטומטי הוא לא מושלם, אך אם החלטתם לנסות לבצע את מלאכת התמלול בעצמכם, להלן כלים לעבודה שיוכלו לסייע לכם רבות, בדרך לקבלת התמלילים המבוקשים:

  • Speech To Text – כשמה כן היא' תוכנה המציעה שירות המרת משפטים, שיחות וכל קובץ קול לטקסט. תוכנת תמלול זו תומכת במספר רחב של שפות, ביניהן: עברית, אנגלית, איטלקית, ערבית, ספרדית, גרמנית רוסית ועוד שפות זרות נוספות. יוצרי התוכנה מציעים למשתמשים תמלול מהיר עם דיוק של 90% בתמלילים, ביצוע תמלול אודיו טקסט עם אפשרות גם לוידיאו טקסט. תמיכה בקבצי: MP3, AVI, WAV, FLV,WMA, MPEG,VOX, OGG.
  • Sonic Visualiser – תוכנת תמלול נוספת בעלת אלגוריתם מתקדם לביצוע תמלול עצמאי. חלק מהפתרונות שהיא מציעה למשתמשיה: תומכת במגוון קבצי שמע, אפשרות סימון קטעי טקסט והוספת זמנים \ שעות בהתאם לנקודת זמן שהופיע בקובץ המקורי, שכבות הסבר במקומות בהם משהו לא ברור יוכלו לעזור בתהליך, גמישות בשינוי הזמנים המושמעים, והרצת ההקלטות קדימה \ אחורה כרצונכם, יכולת השוואה בין קובץ האודיו לטקסט שהוקלד. מתאימה למתקדמים יותר.
  • Scrivener – תוכנת עיבוד תמלילים המתיימרת לספק את כלל הפתרונות ביישום אחד. בהחלט מגיעה עם לא מעט כלי עזר, סיוע והצעות לביצוע תמלול הקלטות טוב, אפילו ללא עזרה של אנשי מקצוע. התוכנה מציעה יכולות עריכה מרשימות, העבודה עמה נוחה מאוד בהשוואה לקודמות. הגישה לטקסט שהוקלד זמינה בכל עת לעריכה וחלוקה, הוספת זמנים, הערות שוליים והסברים. תוכנת התמלול הזו מאפשרת למשתמש לבחור את צורת העבודה הנוחה לו. חסרון בולט הוא היעדר מבחר שפות נתמכות.
  • Express Scribe Transcription – התוכנה המובילה והמומלצת ביותר גם לתמלול בעברית. תומכת כמעט בכל הסוגים של קבצי אודיו וטקסט. תוכנת תמלול ידידותית למשתמש ויחסית פשוטה להבנה. מגיעה בגרסה חינמית וגרסה מתקדמת בתשלום, לבחירתכם. גרסת ה PRO מציעה את כל הכלים הנדרשים עבור תמלול הקלטות טוב, לפחות. יש לזכור שעבודת תמלול היא מקצוע לכל דבר.

איך לתמלל שיחות מוקלטות עם התוכנות?

בחרתם לנסות לתמלל לבד, ואולי על הדרך תוכלו לחסוך כסף באמצעות ביצוע העבודה בעצמכם, אך חשוב שתדעו כי בגין צעד זה יהיה עליכם לפנות זמן, לנשום עמוק, ולהביא עמכם הרבה סבלנות, כי אולי השאיפה שלכם היא לחסוך בהוצאות, אך עליכם תחילה ללמוד כיצד את המלאכה מבצעים, בהתאם לכללים הנדרשים עבור יצירת תמלילים איכותיים.
ראשית, יש לדאוג מבעוד מועד לבצע את הקלטת השיחה שברצונכם לתמלל ולהמירה לטקסט מוקלד על נייר. בעבר הצענו כלים ואפליקציות לביצוע הקלטות בקלות, אם טרם השגתם את ההקלטה הנדרשת, בדקו את הכלים העומדים לרשותכם לביצוע הקלטת שיחות. במידה וברשותכם נמצאת ההקלטה ניתן להתחיל בעבודה. יש לעקוב אחר ההוראות בכל תוכנת תמלול שאיתה החלטתם לפעול. כל תוכנה מגיעה עם הסברים ברורים והוראות מנחות, יש להיצמד להנחיות בכל שיטה שתבחרו בה.

… ואם בכל זאת שירותי תמלול הקלטות מקצועיים כאן נדרשים

תמלול הקלטת שיחות אינה משימה פשוטה, וזאת תוכלו להבין כאן היטב "על רטוב", לצד התנסות בביצוע המלאכה עם אחת או יותר מהתוכנות שהצענו מעלה. ביצוע מקצועי של תמלול הקלטות לא כל אחד יכול לעשות, וזו לא בושה בזה להודות. תמלול הוא מקצוע לכל דבר, והעוסקים בתחום זה מציעים חוץ מאמינות וחיוך, גם ניסיון ומוניטין שרכשו עם השנים, מיומנות המלווה בדיוק, איכות ומהירות.

שירותי הקלטה ותמלול לבית משפטאין כמו עבודה אנושית מדוייקת ואיכותית!
מדוע לבזבז זמן עם תוכנת תמלול שדורשת אח"כ תיקונים בכל מקרה?! הזמינו שירותי תמלול מקצועיים כבר עכשיו! שירות מהיר של תמלול שיחות, לא תוכנה אלא שירות אישי ואנושי ברמה !

קבלו מחירים ושירות מהיר >>>

צוות הקלדנים של טקסט.דוט.קום כאן לשירותכם בכל עת, ונשמח אתכם לשרת, אם החלטתם כי המלאכה מסורבלת עבורכם ותרצו להזמין שירותי תמלול הקלטות מקצועיים במחירים משתלמים.

קניית לינקים לימודים

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button