תמלול בזמן אמת

תמלול הקלטות היא פעולה אשר בה מועברים קטעי שמע מוקלטים לפורמט של טקסט כתוב, ומדובר באמצעי הנחוץ במיוחד במצבים שבהם קיימת חשיבות גדולה לרישום מדויק של ההקלטה, דהיינו, תמליל מקצועי. תמלול בזמן אמת משמש אנשים וגופים שונים, ביניהם עורכי דין, חוקרים, עיתונאים ואנשי אקדמיה, אשר נדרשים לערוך דיון, ראיון, ישיבה או שיחה בנוחות, ובתוך כך להשאיר את תיעודם לידיים מקצועיות. תמלילנים מקצועיים מבצעים תמלול הקלטות באופן מדויק ביותר, כשחלקם גם מבצעים את פעולת ההקלטה עצמה ועורכים אותה לבסוף. יש לציין כי גם לאחר עבודת תמלול חשוב מאוד לשמור על הקלטת המקורית כגיבוי, שיהיה לכל מקרה.

מי נדרש לשירותי תמלול בזמן אמת?

שירותי תמלול בזמן אמת בשטח, עבודות תמלול המתבצעות בו במקום נדרשים לאנשים וחברות במצבים מגוונים, הכוללים בין היתר:

  • ישיבות חשובות ורבות משתתפים בהם יש צורך לתמלל את הנאמר, בין אם מהקלטה שנעשתה, מסרטון וידיאו או באופן ישיר.
  • שיחות ועידה בווידיאו הנדרשות לתמלול בזמן אמת, במקום.
  • חברות סקרים הנדרשות לתמלול של קבוצות מיקוד וראיונות אישיים.
  • סגל האקדמיה וסטודנטים נדרשים לשירותי תמלול לביצוע מחקרים בתחומים שונים, כמו מחקרים בפסיכולוגיה, הכוללים תמלול של שיחה אישית או קבוצתית של נבדקים.
  • תמלול עדויות בבית משפט.
  •  חקירות משטריות הנדרשות לדו"ח כתוב.
  • בראיונות עיתונאיים יש צורך לתמלל במדויק את דברי המרואיין לפני ההעברה לדפוס.

עסקים רבים משתמשים בשירותי תמלול מקצועיים להמרת הקלטות לקבצי טקסט מדוייקים.

תמלול בזמן אמת במקום

מרבית שירותי התמלול אמנם מתבצעים מהמשרד, אולם חברת תמלול מקצועית (כמונו) מציעה ללקוחותיה בעת הצורך, גם שירותי תמלול בזמן אמת, באותה העת בו נערכת השיחה. תמלול בשטח מתבצע עבור אירועים כדוגמת ישיבות, דיונים, הרצאות וכנסים. חשוב לדעת כי עבודת התמלול בשטח דורשת תיאום מראש והכנות מוקדמות מול חברת התמלול, זו שתבצע את העבודה. בנוסף, תמלול בשטח מתבצע לא רק מהקלטות אלא גם ובעיקר באופן ישיר, למשל של שידורים ישירים בטלוויזיה, הרצאות, ישיבות וקבוצות מיקוד הנדרשות לפרוטוקול כבר בסיום הדיון. לשם כך, יש צורך להיעזר בשרותי תמלילן מקצועי, מנוסה ומהימן, המסוגל לשלב הקלדה מהירה ומדויקת, לצד כישורי ריכוז והקשבה מעולים, וכן יכולת להקליט את האירוע הנידון ברמה גבוהה ואיכותית.

מתי נדרש תמלול בשטח בזמן אמת?

ישנם עסקים, חברות או אנשי מקצוע המחזיקים חומרים מתועדים סודיים לשם תמלול, ונדרשת דיסקרטיות מלאה בכל הקשור לכך. טרם תחילת עבודה מסוג זה יש צורך בחתימה על מסמכי סודיות וכל הנדרש עבור הגנה על החומרים שעתידים לעבור עבודת תמלול. אנו מבינים זאת ופועלים בשיתוף פעולה מלא עם כל דורש.

ישנם מקומות אשר נדרשים מעת לעת להזמין חברה המספקת שירותי תמלול למשרד שלהם, דבר שבדרך כלל לא נהוג כאשר העבודה היא תמלול של הקלטות שכבר נעשו, אך אנו נגיע אם זה מה שנדרש. עבודת תמלול בשטח מתבצעת לרוב כאשר השיחות הן בזמן אמת, ועל כן על חברת התמלול להגיע לאירוע או למקום ולבצע את מלאכת העבודה בשטח.

כאשר החומרים הם מסווגים, יגיע צוות מיומן של מתמללים לבצע עבודת התמלול לצד אנשי המקום, אשר לעתים קרובות ישגיחו אחר הנעשה בחדר בו מתבצעת פעולת תמלול ההקלטות.

כמה תמלול מסוג זה עולה?

צריכים מידע נוסף על תמלול בזמן אמת, בזמן כנס או אירוע? מעוניינים להזמין שירותי תמלול הקלטות למשרד שלכם? פנו אלינו עוד היום! הזינו את כל הפרטים בטופס מעלה, או חייגו אלינו, והמחירים בדרך אליכם!

תמלול בזמן אמת

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button