משפטנים? הכירו את העוזר האישי שלכם – תמלול

כמקצוען משפטי, עורך דין רציני, לקוחות מצפים שהשירות שלך יהיה יסודי ומדויק. אתה נמצא זמן לא מבוטל בפגישות ודיונים, מעניק שירותים משפטיים, מסייע במקרים דחופים, אך האם אי פעם חשבת כיצד יכול לעזור לך מכשיר הקלטה פשוט או אפליקציית הקלטות חינמית לצידך? אפשר להקליט מה שרוצים ולהעביר לאחר מכן את ההקלטות לחברת תמלול מעולה שתבצע המרת קבצי אודיו לטקסט במהירות ובדיוק. מהיום אתה לא צריך להתעסק עם רשימות אינסופיות בזמן אמת, פשוט מקליטים, מתמללים ומקבלים קבצים מוקלדים וערוכים.

תמלול שיחות משפטי מהיום העוזר האישי!

לכתוב כל מילה, לעקוב אחר כל משפט בפגישה – זה מעייף, אין כאן חדש תחת השמש. כעת, תחשוב רגע,.. אתה מתאר לעצמך כמה הקלה תהיה לך אם פשוט תקליט ישיבות, ולאחר מכן תעביר את קבצי השמע לקובץ כתוב? כבר נשמע מעניין? אנחנו יודעים שכן! הכר את העוזר החדש שלך, קוראים לו "תמלול" והוא יכול לעשות בשבילך המון. בעזרת תמלול משפטי, עורכי דין יכולים ליצור מסמכים החיוניים לניהול תיקי הלקוחות בקלות, ההוצאה היא מינימאלית וזמן יקר ומשאבי משרד רבים פשוט נחסכים.

המרת קובץ שמע לטקסט מסודר ופרקטי

כל מילה הנאמרת בפגישה עם לקוח היא בעלת משקל, וחשוב להתייחס לכל דברי השיחה בכובד ראש. הקלטת שיחות עם לקוחות ומאוחר יותר תמלול שלהן יכול לקצר תהליכים ולגרום להכל להיות מדויק וברור. בכדי לחסוך זמן ומשאבים, כדאי שבמשרד עורכי הדין יעסקו במטלות משפטיות חשובות, ובאותה העת חברת תמלול מובילה תבצע את תמלול ההקלטות של השיחות מהפגישות עם הלקוחות. עד כדי כך זה יכול להיות פשוט. מסקרן? גלו כמה עזרה תוכלו לקבל כבר עכשיו – היא ממש מעבר לקו!

עם תמלול יום העבודה הופך פרודוקטיבי

באמצעות הקלטת חומרים משפטיים, הערות חשובות, מחשבות מקצועיות שעולות בזמן ההמתנה לדיון בבית המשפט, למשל, עורכי דין יכולים לחסוך הרבה מאוד זמן כשהם מקליטים את עצמם. דברו אל מכשיר ההקלטה או האפליקציה (מה שיותר נוח), כל דבר שעובר בראש בכדי לא לשכוח דבר עד שתגיעו למשרד יותר מאוחר. בסופו של יום העבירו את קבצי האודיו המוקלטים לחברת תמלול מקצועית שבמהירות תבצע המרה של כל מה שהוקלט לטקסט מדויק. שיטת עבודה שתבטיח כי שום פרט לא ילך לאיבוד בדרכים, הלקוחות שלכם יכולים להיות בטוחים שאתם מנהלים את התיק המשפטי שלהם בצורה החכמה ביותר. אזהרה ! תמלול עלול לגרום לכם לחסוך הרבה מאוד כסף ! כעורכי דין אתם יודעים שאתם יכולים לגבות סכומים נאים לשירותים המשפטיים שאתם מציעים. רבים מגדילים ראש וכבר עושים שימוש בתמלול שיחות משפטי, אז מדוע לבזבז זמן יקר בהקלדות של הקלטות, כשיש מי שעושה עבודות תמלול במחירים טובים כך שלא משתלם בכלל לשבת ליד המקלדת?העבירו את המשימה לידיים מנוסות ובן רגע יתפנה לכם זמן איכות לצד זמן נוסף לטפל בתיקי הלקוחות.

קחו רגע ובדקו מחירים.. אז תבינו באמת על מה אנחנו מדברים !

תמלול שיחות משפטי

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button