תמלול שיחות וואטסאפ

אין צורך לספר ולהרחיב מה מקומה של אפליקציית וואטסאפ בחיינו. בסלולר ובמחשב, בבית ובדרכים, בקבוצות ויחידים, כולנו שם, משוחחים כל הזמן. האפליקציה שהחלה את דרכה כאפליקציית העברת מסרים מידיים בכתב התפתחה עם השנים, והוסיפה לשורותיה פיצ'ר של העברת מסרים קוליים, מאז רבים מקליטים שיחות קצרות במקום להקליד אותן, לוחצים על כפתור, מדברים, ושולחים. ללא ספק וואטסאפ שינתה לנו את החיים.

איפה שיש שיחות, רבים המקרים שנרצה לעשות בהן שימוש, לטוב ולרע, אם ככלי לגילוי בגידה, ואם ככלי להענקת תשומת לב ותיעוד אהבה גדולה. ניתן לראות תמלול שיחות וואטסאפ בבתי המשפט כחלק מתביעה, כראיה, בחקירות, במעקבים, ואפילו באיתור נעדרים.

תרבות השיח של כולנו הפכה מוורבאלית לכתובה, ועם כניסת פיצ'ר ההודעות הקוליות לוואטסאפ, הקלטת השיחות ושיגורן ליעדן, הביאה איתה את הצורך בשירותי תמלול שיחות וואטסאפ המציעים המרת שיחות קוליות לכתובות ומתועדות על גבי הנייר.

כשיחת וואטסאפ הופכת לראיה

לא לשווא אומרים שלמילים יש כוח, זאת וודאי יודעים מי שנתבעים ובתיק התביעה מונחת עבודת תמלול של שיחה מפלילה. חשוב שתדעו, תוכלו להגן על עצמכם באם מצויה בידכם הקלטת שיחה שמפריחה את תמלילי השיחה שהוגשו נגדכם.

זה לא סוד שרבים משתמשים בשיחות מוקלטות כראיה או עדות מול בית המשפט. אם נוהגים ע"פ הדרישות הנוקשות של בתי המשפט בכל הקשור לתמלול שיחות ושימוש בהן בהליך המשפטי, שיחה שהוקלטה יכולה לשמש כראיה קבילה ואף מכרעת לטובת מגישיה.

יש לכם שיחות וואטסאפ קוליות שהנאמר בהן הוא "חומר" טוב לתיק התביעה? מהרו לפנות לחברת תמלול שיחות שתבצע המרה מדייקת של קבצי השמע למסמך כתוב ע"מ שתוכלו לעשות בהן שימוש.

שיחת הוואטסאפ נמחקה? אל דאגה!

לא פעם אנו נשאלים מה קורה אם נמחקה שיחה חשובה? רבים נתקלים בבעיה שבטעות מחקו שיחת טלפון מוקלטת או שיחת וואטסאפ מתועדת שעשויה להכריע לטובתם בהליך משפטי בבית המשפט. אנו שמחים לבשר שלא צריך להרים ידיים אפשר לשחזר את השיחות שנמחקו בקלות.

איך משחזרים שיחות בוואטסאפ?

נכון להיום טרם נמצאה שיטה חינמית שעובדת לשחזור שיחות וואטסאפ, אבל היי! תמיד יש פתרון, מעבדות שמתמחות בשחזור מידע יוכלו לעזור לכם להציל את השיחה האבודה שברצונכם לשחזר על מנת להעביר לחברת תמלול שאת קבצי השמע הנדרשים תתמלל.

כששוב בידיכם השיחות החשובות, ניתן להעביר אותן לחברת תמלול שיחות מקצועית שתדע בדיוק איך להתנהל עם קבצי השמע בכדי שאלה יעברו בצורה נקייה מקבצי קול של וואטסאפ לגיליון כתוב ומודפס לשימושכם, אז תוכלו לעשות עם תמלילי השיחות כרצונכם.

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button