תמלול הקלטות המרת שמע לכתוב

תמלול קבצי שמע


שירותי תמלול של קבצי שמע משרתים מגזרים שונים למגוון מטרות, בין הלקוחות הנעזרים בשירותים מעין אלו, אפשר למצוא עיתונאים, חוקרים, סופרים, אנשי אקדמיה ועורכי דין מכל קשת תחומי המשפט. שירותי תמלול הקלטות מתחלקים לשני תחומים בולטים, והם: הקלטת שיחות בסתר והקלטת שיחות גלויה, כאשר בשני המקרים לבסוף ישנו הצורך בביצוע עבודת תמלול מדויקת, אשר תתעד את כל הנאמר – מקובץ השמע כתוב על הנייר.

כאשר מבצעים הקלטה של ראיון, עימות, שיחה, ישיבה וכן הלאה, הדבר מאפשר לערוך שיחה מסוימת באופן נוח, מכיוון שלא קיים הלחץ של להספיק לרשום ולתעד כל מילה ומילה באותו רגע נתון. אין לחץ. אפשרי לערוך שיחה בסבלנות ולהוציא ממנה את המיטב.

מתי תמלול קבצי שמע יעזור?

אנשי מקצוע רבים יעידו כי ביצוע הקלטות, תמלול ותרגום אלה עבודות שרבים זקוקים להם, במיוחד בעולם החוק והמשפט, אך לא רק. משפטנים ועורכי דין מכל תחומי החוק נעזרים באופן יום יומי בשירותי התוכן שהוזכרו, ולא פחות מהם גם אקדמאים, ואנשי מקצוע מהמגזר הפרטי.

עדיין מתלבטים? לפניכם מצבים בהם עבודת תמלול קבצי שמע תוכל לסייע רבות, הן בחסכון בכסף, בזמן, ובהוצאת אנרגיות מיותרות –

עבודת תמלול קבצי שמע דורשת רמת דיוק מקסימאלית. בעבודה מסוג זה מתבצעת המרה של כל מילה הנאמרת בהקלטה למילה כתובה. לבסוף מתקבל תמליל של הקלטה המועבר ללקוח המזמין על גבי ניירת חתומה ומהימנה.

יש לי הקלטה של קובץ שמע. איך מתמללים אותה?

עבודת תמלול היא עבודה שלא כל אחד בעל הצורך בה יכול גם לבצע אותה. לשם עבודת תמלול נדרשת מיומנות רבה, וניסיון בהקלדה עיוורת ומאוד מהירה. אם נמצאת אצלכם הקלטת שיחה שאתם מעוניינים בעבודת תמלול שלה, ולהעביר אותה לכתב, מומלץ לפנות לחברה המציעה שירותים אלו בתשלום.

נכון, ישנם הרבה חובבנים בתחום אשר יציעו לכם את ביצוע המלאכה בחינם או במחיר סמלי ונמוך, אך עבורכם זאת נורת אזהרה (!) התרחקו מאנשי מקצוע המציעים לכם עבודה טובה במחיר "מציאה". כי "אנחנו לא מספיק עשירים כדי לקנות בזול". פנו לחברה מוכרת בעלת מוניטין בתחום הקלדות ותמלול הקלטות.

מחיר תמלול קבצי שמע

אתם וודאי שואלים כיצד אפשר לקבל מחיר טוב ובאיכות טובה לא פחות. מחיר טוב עבורכם מחושב בהתאם לפרטים מדויקים של העבודה אשר נשלחים אלינו. תוך זמן קצר אנו מגבשים הצעת מחיר טובה עבורכם, עבור העבודה שלכם.

בכדי לקבל מחיר תמלול טוב ומתאים לתקציב, אנא הזינו את הטופס מעלה ללא כל התחייבות, בכדי שנוכל לגבש עבורכם הצעת מחיר הכי רלוונטית.

בדקו כמה עולה תמלול קבצי שמע 050-9695276

תמלול קבצי שמע

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button