שירותי הקלטה ותמלול

טקסט.דוט.קום תמלול הקלטות מציעה לקהל לקוחותיה שירות חכם של השוואת מחירים בין חברות תמלול מובילות, חברות המציעות שירותי הקלטה ותמלול הקלטות לבית משפט, שירותי תמלול מתקדמים ומקצועיים עבור משפטנים, חוקרים ועורכי דין, הנדרשים מעת לעת להגיש תמלילי שיחות מוקלטות כחלק מתיק תביעה, כראייה מוכרת בבתי המשפט בישראל. לקוחותינו זוכים לעבוד מול מתמללים וקלדנים מובילים, בעלי שנים של ניסיון בתחום. אנו עובדים מול האנשים הנכונים בעלי היכולת לספק תמלילים איכותיים ללא דופי לפי דרישה. נשמח לספק גם לכם עבודה מדויקת ובהירה של המרת הקלטות לטקסט, העברת קבצי שמע לכתוב. אם נדרש, גם נוכל להגיע אליכם לביצוע שירותי הקלטה ותמלול מעולים. נקליט את החומר לצדכם, ובהמשך נבצע המרה של ההקלטות לכתוב, נבצע תמלול משפטי מקצועי, להגשה לבקשת בית המשפט. נדרשים לבצע תמלול שיחות לבית משפט? תמלול הקלטות בהתאם לדרישות ערכאות המשפט? תוהים מהו תמלול שיחות קביל? צרו קשר למידע נוסף, וקבלו גם מחיר מתאים. בין קהל לקוחותינו נמנים עורכי דין מכל תחומי המשפט, סייעים משפטיים, חוקרים פרטיים, עובדים סוציאליים, ושאר בעלי מקצוע הפועלים מול בתי המשפט, ומתבקשים להמיר שיחות מוקלטות, חקירות או ראיונות לראיות קבילות הכתובות על נייר שחור ע"ג לבן.

חברת תמלול עבור תמליל מהימן – כיצד בוחרים?

כאשר מבקשים לבחור חברת תמלול טובה, עבור התמלילים שיש להגיש לבית המשפט, כדאי לבחון מספר פרמטרים, עבור הבחירה הכי מתאימה :
  • איכות העבודה – כאשר דנים בעבודות תמלול הקלטות המיועדות לעורכי דין, לא ניתן להתפשר על איכות העבודה, עורכי דין ומשפטנים זקוקים לתמלילים האיכותיים ביותר. אחרי הכל, משמעות המילה "תמליל" היא שיקוף הקלטה, כך שאין כאן מקום לפשרה על טיב העבודה.
  • מקצועיות והתאמה – מקצועיות חברת תמלול הוא סעיף שחובה לבדוק, מכיוון שהוא יכול לקבוע מראש אם התמליל הסופי יהיה טוב או לא. לא כל מי שמציע שירותי תמלול הקלטות, יודע לבצע תמלול משפטי כנדרש לבית משפט. תמלול הקלטות לבית משפט צריך לעמוד בדרישות מאוד ברורות, על מנת שיהיה מהימן וקביל.
  • המלצות – תמיד מומלץ לחפש המלצות של לקוחות קודמים או עמיתים למקצוע, אלה יוכלו להיות כלי שימושי מאוד להערכת איכות העבודה, והתאמתה לצרכים שלכם.
  • זמני אספקה – חברת תמלול בעלת מוניטין, לא תיתן ללקוח להמתין מעבר לנדרש. הגדירו יעדים ולוחות זמנים מראש, לקבלת תמליל מוכן להגשה ללא המתנה ארוכה ובזמן. יש לציין, כי אם אין ברשותכם את היכולת לבצע הקלטה טובה, ציינו זאת בפני הנציג שידאג להציע לכם שירותי הקלטה ותמלול במחיר שווה לכל הדעות.
  • מחירים – טיפ: אין להתחיל בעבודה או להעביר חומרים בין שני הצדדים ללא סיכום מוגדר בדבר המחירים ושיטות התשלום. נציין כי יש לבחון את שיטת העבודה, הקפידו לבחור חברת תמלול הקלטות המספקת חשבוניות בצורה תקינה, כחוק.

כמה עולים שירותי הקלטה ותמלול?

התשובה לשאלה זו מורכבת מכמה וכמה פרמטרים, כגון: האם בידכם הקלטה? או שישנו צורך של שירותי הקלטה ותמלול כוללים? כמה דוברים יש בהקלטה? במידה וכבר הקלטתם את השיחה, האם הדוברים מדברים ברור? או שנדרש סינון רעשים, מהי השפה בה מדברים בהקלטה? השפה בה נערכת השיחה המוקלטת היא פרמטר חשוב שיש לציין, לביצוע מקצועי של העבודה. לסיכום, מחיר של תמלול שיחות מורכב מנתונים שיש לספק לחברת התמלול, על מנת שזו תוכל להרכיב עבורכם את הצעת המחיר הטובה ביותר. כבר עכשיו תוכלו לבחור את המחיר המתאים לכם, עבור תמלול הקלטות שברשותכם, להגשה בפני בית המשפט. חייגו כעת למספר הטלפון המופיע מעלה ו\או אם נוח לכם יותר, שלחו אלינו את הטופס החכם, ללא התחייבות ובחינם, ובהקדם תשלחנה אליכם עד חמש הצעות מחיר מעולות, מחברות תמלול מובילות, ולכם יישאר רק לבחור את המחיר המשתלם ביותר.

תמלול הקלטות

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button