שיקלוט ראיונות למחקר – תמלול ראיון

אין זה סוד כי אקדמאים משקיעים זמן רב במחקר איכותי כשהם מתכוננים לכתוב עבודות עבות כרס עבור הלימודים שלהם. רבים יגידו כי החלק המייגע ביותר של התהליך הוא איסוף הנתונים והוידוא שהמידע מצוטט במדויק. מה שרק מעטים יודעים הוא ששירות כמו תמלול אקדמי – שיקלוט ראיונות יכול לעזור להאיץ את התהליך ולחסוך שעות רבות של ליקוט נתונים. עבודה עם שירותי תמלול אקדמיים יכולה לחסוך מספר ניכר של שעות. תמלול מחקר המתבצע ע"י חברת תמלול מיומנת לרוב לוקח בין פי 2 לפי 4 מאורך קובץ ההקלטה אותה יש לתמלל. במידה ואינכם מיומנים בעבודת תמלול, התהליך עשוי להיות ארוך ומתסכל ולמנות שעות רבות, זמן יקר אותו וודאי תעדיפו לבלות בפעילויות בעלות ערך כמו עבודה על המחקר שלכם.

תמלול ראיונות במחקר איכותני \ כמותי – שיקלוט חכם

לא רק שהזמן הוא בעיה, הדיוק גם הוא חיוני ואף חובה (לרוב), הן למחקר כמותי והן למחקר איכותני. הסיכוי לטעויות גדל במידה ניכרת כאשר עורכי המחקר מבצעים את מלאכת התמלול בעצמם, כשאין להם את הכלים הנדרשים לעבודה המורכבת. יש להניח שלא תרצו לגלות בעיצומו של התמלול שגיאות קריטיות או אי דיוקים במהלך ההגהה, לא תרצו לבזבז משאבים נוספים שלא תמיד זמינים. אם ניקח את כל הדברים הללו בחשבון, נראה בבירור ששירותי תמלול אקדמי או בשמם הנוסף שירותי שיקלוט, מפנים זמן רב לאקדמיים עסוקים. בזמן שמתפנה חוקרים יכולים להשקיע זמן חשוב בביצוע ראיונות למחקר, עובדה שללא ספק תוביל לתוצאות טובות יותר. כאשר אתם יודעים שראיון המחקר נמצא בידיים מקצועיות של חברת תמלול, וודאי תרגישו הרבה יותר טוב. הלחץ שירד לכם מהראש ישפיע רבות על איכות המחקר שאתם זה עתה עורכים.

זמן פנוי = שקט נפשי

קל להסתכל על תמלול כעל מותרות, אך אל נא תשכחו שהזמן הנוסף שאתם חוסכים ברגע העברת משימת תמלול הראיונות לחברה מקצועית הוא יקר, לא פחות. רגע לפני שאתם בוחרים את חברת התמלול, השיקלוט, חשוב מאוד שתוודאו שאתם הולכים להעביר את הקבצים החשובים לחברה אמינה ומובילה בתחומה. חברה המציעה שירות אמין ותקשורת טובה, כזו שתדאג לכם כאילו ההצלחה שלכם, זו ההצלחה שלה. עשו את החישוב – אתם מרוויחים רווח נקי כשאתם מזמינים שירותי תמלול, שיקלוט למחקר שלכם מחברה המתמחה בתמלול ראיונות למחקר איכותני או כמותי. אתם מעבירים את העבודה לידיים שיודעות מה הן עושות, תרתי משמע. עשו לעצמכם טובה ועזרו לנו לעזור לכם לסיים את המחקר בהצלחה. קחו את הזמן לביצוע מטלות חשובות שרק אתם יכולים לעשות, את תמלול הראיונות אנחנו נעשה מעולה, לא פחות.

שיקלוט מקצועי – כמה הוא חוסך לי?

אם יש לכם 30 שעות הקלטה של קבצי אודיו / וידאו, לאנשי מקצוע מיומנים בתמלול יידרשו כ-120 שעות כדי לספק תמלילים מדויקים עם 100% דיוק. לעומת זאת, אותן 30 שעות ידרשו מאדם שאינו מיומן כ-270 שעות ויותר בכדי לתמלל את הראיונות למחקר, בדיוק הנע סביב ה-80%. מדובר כאן ביותר מ-11 ימים בהם לא תעשו דבר מלבד תמלול… באמצעות שימוש בשירותי תמלול אקדמי, אקדמאים יכולים לקבל תמלול איכותי עבור המחקר עליו הם עמלים. אין צורך להשקיע משאבים על משימה מורכבת שמתמללים מובילים יוכלו לעשות גם במהירות, גם בדיוק.

השתכנעתם? זה הזמן לברר כמה עולה תמלול \ שקלוט

תמלול ראיונות למחקרים מומלץ בחום להזמין מחברת תמלול בעלת ניסיון רב בתחום. התמחות בתמלול מחקרים איכותניים ומחקרים כמותיים מעניקה לנו את היכולת לספק לכם עבודה ברמה מעולה. קבלו מחיר מעולה גם כן לעבודה.

צרו קשר כבר עכשיו בדרך הנוחה לכם, ואנו נשמח להציע מחיר משתלם לתחילת שיקלוט הראיונות \ תמלול העבודה שלכם.

שיקלוט ראיונות

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button