ראש בראש: תמלול אנושי מול תמלול רובוטי

תוכן העיניינים

תוכנות וכלים, עולם המחשוב והטכנולוגיה כולם באים לסייע לנו להאיץ משימות ותהליכים, לחסוך לנו זמן ולהפוך את החיים שלנו לקלים יותר. בתחום התמלול חשוב להבין שיש הבדלים משמעותיים בין מה שהעולם הטכנולוגי יכול להציע לנו, בהשוואה לעבודה של איש מקצוע, אמיתי, אנושי, לא רובוטי. כאשר מחפשים שירותי תמלול ניתן למצוא תוכנות תמלול בשפע, תוכנות המתהדרות ביכולת לתמלל מילים רבות במהירות ובחינם. רבים שצריכים לתמלל קבצים מיד חושבים שהבעיה נפתרה כי קל להשיג תוכנת תמלול להורדה.. והופ! היא תעשה תמלול אוטומטי ואת כל העבודה. רבים מניחים, איזה יופי, כבר לא צריך לחפש איש מקצוע לתמלול מהיר… אך כאן צר לנו לאכזב ! מחשבה כזו היא טעות, טעות גדולה. תמלול של תוכנות רובוטיות אינו עומד באותה רמה ואיכות של עבודת תמלול אנושית, אמיתית. לתוכנות אין את היכולת לבטא, להבין, לדייק, להפריד, לערוך, למספר, לסדר והרשימה עוד ארוכה, תמלול רובוטי לא יעשה לעולם את עבודת התמלול כפי שאתם רוצים אותה. כעת, אם אתם ממלמלים "הם לא אובייקטיביים הם רוצים למכור שירותי תמלול", בואו ותכירו את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות, ולבסוף תחליטו מה באמת כדאי לכם – תמלול של תוכנה או תמלול אמיתי ומקצועי של חברה מובילה.

תמלול תוכנה מול תמלול של חברה מתמחה

תוכנת תמלול היתרונות – אבל אל תצפו ליותר מידיים של רובוט :

  • ללא עלות, (אבל…) – תוכנה לא באמת יכולה לספק עבודה של חברת תמלול מובילה, לכן, בהתאם המחיר הוא בדרך כלל ללא עלות, וגם תוכנות עם רישיון לא מספקות תמליל שתוכלו לעשות בו שימוש כראוי. אמנם המחיר כאן הוא יתרון לצד התוכנה, אך אנו בטוחים שזה לא באמת משכנע אתכם לעשות את הבחירה בה. כמו בכל תחום כשמזמינים שירות בתשלום מקבלים מוצר לשביעות הרצון.
  • מהירות כן (דיוק פחות) – כמתבקש מרובוט, מכונה, תוכנה, או איך שתחליטו לכנות אותה, מתבצע תמלול במהירות. אך חשוב להדגיש, העבודה כאמור היא מהירה אך גם אוטומטית, ולכן התוצאה שמקבלים היא ברמה נמוכה מאוד. אם דיוק לא חשוב לכם, אולי זו בחירה שדווקא תתאים לכם, אם דיוק הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה שאתם מצפים לקבל מומלץ לפנות לחברה שבתמלול מתמחה.
  • שפות מרובות (לא בדיוק) – תוכנת תמלול לעיתים מציעה תמלול במגוון שפות, וזה כלל לא מפתיע… האם פגשתם איש מקצוע שיכול להעיד שהוא מומחה בתמלול בכל השפות?! זו הרי הבטחה לא קשורה למציאות. המלצה – גם אם אתם מחפשים תוכנת תמלול חינמית, בדקו מראש אם היא "מבינה" עברית, כי גם תוכנות יודעות ש"עברית שפה קשה".

רגע אחד ! עכשיו החסרונות…

  • תוכנה היא רובוט – איכות תמלול של תוכנה כלל לא מפתיעה, הרמה היא נמוכה, שלא נאמר לעיתים קרובות כלל לא קשורה לנאמר בהקלטה. התמלול אינו עקבי ועל הדיוק אי אפשר לסמוך, כמו שניתן לצפות מרובוט. את העובדה הזו אסור לשכוח, לכן אם מצפים ליחס, ייעוץ והכוונה את זה הרובוט לא יודע.
  • תוכנה, לא אשת מקצוע – תוכנת תמלול לא יכולה לספק לכם הוכחות שאת העבודה היא יודעת לעשות, אין לה קהל לקוחות שיעידו על טיב העבודה, בהתאם לדרישות. חברת תמלול מנגד תוכל להנפיק הוכחות שמדובר בשירות תמלול מקצועי שאין מקום אפילו להשוות. מי שמחפש לחסוך ולא לשלם על תמלול גם יקבל תמליל חינם ברמה המתאימה.
  • חינם שהופך ליקר – תמלול חינם הוא תמלול שלא עבר תחת ידיי אדם. לכן, העבודה היא לא מדויקת, לא מקצועית ואם התמזל מזלכם תוכלו להבין קצת מה כתוב בתמליל. חינם טוב למי שרוצה לעשות שימוש אישי בתמלילים, חינם לא מתאים למי שצריך לייצר מהקלטה מסמך שעתיד לעבור בין ידיים. חינם לא יכול להיות מקצועי זה ברור, לכן תעשו בו שימוש רק אם יש לכם תקציב לתקן את הסיטואציות המביכות שעשויות לקרות.

אם חשבתם לבחור בתמלול רובוטי של תוכנה, תציצו בסרטון, ותחשבו שוב 🙂

חברת תמלול – היתרונות שמהם ניתן ליהנות :

  • חותמת של מקצועיות – חברת תמלול מעסיקה צוות מתמללים וקלדנים המתמחים בהגשת עבודות תמלול בהתאם לדרישות ברמות שונות. כשמזמינים שירותי תמלול מחברה מקצועית אפשר לצפות לקבל תמליל נקי ומסודר, מדויק וכתוב כראוי, מכיוון שאת העבודה עושה צוות עם ניסיון לא עוד תוכנה שמתיימרת להציע את אותה התוצאה.
  • בקרת איכות – כשאתם משלמים על תמלול אתם יודעים שהתוצר הסופי מוגש לכם אחרי בקרת איכות נוקשה, הגהה ובדיקה משלימה שהעבודה בוצעה כהלכה. אין מקום לטעויות, אתם משלמים על איכות ומקבלים אותה ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות. מיותר לציין שרובוט לא יכול להבטיח בקרת איכות ותמליל הכתוב אחד לאחד מול ההקלטה.
  • כלים מתקדמים – תמלול מקצועי מתבצע באמצעות כלים מתקדמים, פתרונות טכנולוגיים מודרניים המאפשרים לחברות המתמחות בתחום לספק המרת קבצי קול לטקסט באופן המדויק ביותר. תוכנה למשל, חסרת יכולת לסנן רעשי רקע מההקלטה, להבדיל בין מספר דוברים בשיחה, לקלוט בשינוי הדינאמיקה ואלו היו דוגמאות על קצה המקלדת, רק להמחשה.

וחסרונות? מול תוכנה יש מעט אבל גם להם יש פתרונות !

  • לא חינם – שירות של חברת תמלול עולה כסף ואין צורך לפרט מדוע. חשוב לציין שעובדה זו היא לא בדיוק חסרון, מכיוון שבכדי לקבל שירות תמלול מעולה צריך לשלם לבעלי מקצוע עם ניסיון, נכון? אך אל דאגה, יש לנו לזה פתרון. פתרון: לא בטוחים שאתם רוצים לשלם הרבה על תמלול? אין בעיה! בצעו בזה הרגע השוואת מחירים חכמה שתספק לכם את המחיר המתאים לעבודה. באמצעות השוואת מחירים מהירה ללא התחייבות תוכלו ליהנות מעד 5 הצעות מחיר אטרקטיביות. ללא ספק פתרון שיחסוך לכם המון!
  • תמלול מהיום להיום – בשונה מרובוט, בחברת תמלול עובדים מתמללים שהם בני אדם, וככאלה יש גבול להספק וליכולת שלהם לרצות את כולם. יש עבודות תמלול שזוכות למענה מהיום להיום, אבל לא כולן. אז נכון שרובוט יוכל לספק לכם תמלול מיידי, אבל אם קראתם עד לכאן, כבר הבנתם שזה לא באמת הפתרון האמיתי. פתרון: צריכים תמלול "מעכשיו לעכשיו"?, הדגישו זאת במעמד ההזמנה, הדגישו שהעבודה דחופה. מנקודה זו תתקדמו עם הצוות המקצועי בבטחה ובידיעה שברוב המקרים הוא מצליח לספק מענה מהיר לכל לוחות הזמנים הנדרשים.
לסיום, כולנו תקווה שהצלחנו להמחיש ולו במעט מדוע מומלץ לשלם על שירותי תמלול מקצועיים ולא להסתפק בתמלול של מכונה, למרות שזה "בחינם".

לא קיימת תוכנה שיכולה לבצע עבודה טובה… צרו קשר לקבלת מחיר טוב לעבודה טובה

 

 תמלול אמיתי

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>
Call Now Button