מדברים, מקליטים, מתמללים – תמלול משפטי שעובד בשבילכם

תמלול משפטי טוב הוא אמצעי קריטי במשפטים פליליים ואזרחיים. במהלך אינספור הדיונים והחקירות עולות לעיתים ראיות רבות שיכולות לשמש את עורכי הדין, משני הצדדים, בבניית ההגנה או התביעה, עבור השגת התוצאות הטובות ביותר במערכה, כל עו"ד ללקוח שלו בהליך המשפטי שמתנהל. ידוע שבמערכת המשפט בישראל מתנהלות תביעות שנמשכות על פני חודשים ארוכים וגם שנים. בכדי להתמודד בחכמה ובמקצועיות מול כלל הראיות שנאספות עבור התיק, מומלץ להקליט כל חומר זמין, בכפוף לחוק, כשבעת הצורך ייערך תמלול משפטי של החומר החשוב. כעורך דין, משפטן, אתה מכיר מקרוב את כלל הסיטואציות בהן הקלטת חומרים יכולה לסייע פלאים בעבודה. אתה לא לבד, רבים מלקוחותינו הם אנשי מקצוע מעולם המשפט אשר נוהגים לבצע הקלטות שלאחר מכן עוברות תמלול משפטי. זה כלל לא מפתיע מכיוון שתמלול מקל, חוסך זמן, עוזר לארגן ועושה סדר באופן כזה ששום פרט ולו הכי קטן חלילה לא יתפספס בדרך.

מקליטים ומתמללים חומרים משפטיים

ראיונות, תצהירים, בדיקות משפטיות, דוחות משטרה, חקירות, עדים, הקלטות, האזנה לשיחות, קטעי וידאו ועוד, כל אלה הן דוגמאות טובות שניתן להקליט ולהמיר מאוחר יותר למסמכים כתובים ומסודרים. בידיים שלכם כלי רב עוצמה! תמלול משפטי יכול לארגן את כל המידע המוקלט על הנייר, באופן ברור ומסודר! רבים כיום משכילים להקליט מגוון רחב של חומרים משפטיים, חומרים שיכולים לספק ראיות מכריעות בזמן אמת, על מנת לעשות בהם שימוש מאוחר יותר, אם יידרש. אל תישארו מאחור והצטרפו גם אתם למהפכה שעושה התמלול גם בבתי המשפט.

מתנהלים עם ראיות מרובות בקלות

במקרים מורכבים ו\או במקרים עם כמות ניכרת של ראיות, הכרחי בעבור עורכי דין לשמור את כלל ההערות שלהם על הראיות ברורות, תמציתיות ומאורגנות על מנת לסייע להם לעבד את הראיות ביסודיות וביעילות. תמלול הערות תוך כדי תהליך בדיקת הראיות יכול לעזור לעורכי הדין לעשות זאת בדיוק. עורכי דין רבים יוצרים תיעוד של ההערות שלהם על הראיות, כולל ההתרשמות שלהם מהן ואיך הן יכולות לשמש בעבורם או נגדם במשפט באמצעות תמלול ההקלטה שביצעו. הערות אלו מתומללות וניתן לעיין בהן על ידי מי שיש לו עניין והוא קשור במקרה, או על ידי עורכי הדין כשהם מתכוננים לתיווך או למשפט עצמו. לעתים קרובות יש יותר מעורך דין אחד שהוקצה למקרה, לטיפול בתיק ו\או ייתכן שיהיו שותפים בכירים שסוקרים את ההתנהלות וההליך המשפטי. באמצעות שירותי תמלול משפטיים, ניתן להקליד ולארגן מסמכים משפטיים, ניתן לשלוח את המסמכים בדוא"ל, בפקס או מודפסים ללא כל בעיה. כמו כן, אם יש שינוי של עורך הדין המטפל בתיק, במקרה של תחלופה מכל סיבה שהיא, עורך הדין החדש יכול לסקור בפשטות את הערותיו של עורך הדין האחרון, מה שמקל עליו או עליה להתעדכן בפרטים של המקרה במהירות. בנוסף, במקרה של ערעור, ההערות החשובות כבר זמינות, מסודרות ומאורגנות לתהליך הערעור.

תמלול מגבה את המחשבות על מסמך כתוב

כשמקליטים את מה שחושבים, מוציאים בקול את המחשבות לאמצעי הקלטה, תמיד ניתן להעביר את כל מה שהוקלט לכתב באמצעות חברת תמלול. באמצעות שירותי תמלול יכולים לקבל מסמכים ברורים של כל דבר שהוקלט. תמלילים שניתן לסקור ו\או לשתף עם אחרים. רוצים לשמר לשימוש מאוחר יותר כל מחשבה שעוברת בראש, תכנון אסטרטגיה, רעיון או דרך פעולה? פשוט הקליטו את המחשבות לתוך מכשיר ההקלטה! הטכנולוגיה מציעה לנו כיום פתרון נפלא לגבות את הדברים בכל שלב ע"י הקלטה שלהם ותמלולם לאחר מכן. ברגע שאתם מעבירים הקלטות חשובות לחברת תמלול אתם משחררים את עובדי המשרד להתעסק בדברים חשובים אחרים, מפנים זמן יקר להתעסקות בתחום שבו אתם מתמחים. יכולים להרשות לעצמכם לצלול לחקירות ועיבוד החומרים המשפטיים, בזמן שההקלטות שלכם עוברות המרה מקבצי שמע למסמכים כתובים ומסודרים.

תמלול משפטי טוב

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button