תמלול הקלטות מחיר מיוחד לכל אחד

באופן כללי ניתן לומר כי עבודת תמלול היא טרנספורמציה של אודיו \ שמע למלל \ טקסט כתוב. שירותי תמלול הם מגוון שירותים אשר בעזרתם ניתן להפוך כל שיחה, עדות, ישיבה רבת משתתפים, ראיון וכיו"ב למסמך כתוב, מסודר ורהוט על פי כללים מקובלים. כיום גופים רבים, כמו גם אנשים פרטיים, זקוקים לא אחת לשירותי תמלול, וככל שעולה הביקוש, בהתאמה עולה גם ההיצע. חברת תמלול יכולה להציע לציבור הרחב שלל פתרונות מקצועיים שלא כל קלדן או קלדנית לבצע יודעים. תחילה נכיר את סל הפתרונות שיכולה להעניק לכם חברת תמלול הקלטות, ובהמשך נסביר בקצרה כיצד תוכלו להוזיל את עלות תמלול ההקלטה שלכם ולשמור על האיכות שלה, דרך ייחודית לקבל עבור תמלול הקלטות מחיר אטרקטיבי ומיוחד ועבודה מקצועית כאחד.

מגוון סיבות לתמלול הקלטות שהמחיר המוצע תמיד טוב

כאמור, תמלול מהווה פתרון במגוון תחומים. המקרים בהם נדרשים פתרונות אלה הם רבים. להלן טעימה מתחומי התמלול המבוקשים שיש להניח שגם עבורכם אחד או שניים מהם רלוונטיים:

תמלול לסטודנטים – התחום האקדמי הוא אחד מהתחומים בהם נעשה שימוש נרחב בשירותי תמלול. במחקרים מבצעים החוקרים או נציגים מטעמם שיחות עם נבדקים. לעתים מדובר על שיחות רבות, שבסופו של דבר יש להעלות על הכתב ולנתח את התמליל הכתוב.  תמלול הקלטות מיועד לסטודנטים שמעדיפים להתרכז בשיעור, ולא לכתוב בזמן שהמרצה מדבר. במקום זאת, כיום ניתן להעמיד מכשיר הקלטה על שולחן המרצה, לשלוח את הקבצים למתמלל, ולקבל את ההרצאה כתובה ישירות למחשב. תמלול מחקרים ומאמרים, תמלול כנסים והרצאות, תמלול מיוחד לכבדי שמיעה, כל אלה ועוד הם פתרונות מצויינים עבור סטודנטים ואקדמאים.

תמלול פרטי – תחום נוסף שתופס תאוצה בשנים האחרונות הוא תמלול של סיפורי חיים. אנשים רבים שהגיעו לגילאים מופלגים מעוניינים לספר את סיפור חייהם למתמלל מקצועי, וכך להבטיח שסיפורם יונצח למען הדורות הבאים. ישנם גם צאצאים שמעוניינים לתמלל הקלטות, בהן מספרים קרוביהם שעברו מן העולם את סיפור חייהם. למגזר הפרטי פתרונות תמלול מגוונים גם כן, ביניהם: תמלול שיחות אישיות מוקלטות, תמלול חוות דעת, תמלול סיפורי חיים וכיו"ב. תמלול משפטישירותי תמלול משרתים רבות אנשי מקצוע מתחום המשפטים. תמלול שיחות מוקלטות מיועד לעיתים עבור הפקת ראיות כחלק מתביעות. אנשים למדו שניתן כיום להקליט שיחות טלפון בקלות באמצעות אפליקציות שונות, ולאחר מכן הם שולחים את השיחות שהוקלטו לחברת תמלול, וזו מפיקה תמליל משפטי מקבצי השמע. חשוב לדעת שהקלטת שיחות שעומדות בחוק האזנות הסתר יכולות באמצעות עבודת תמלול מקצועית להיחשב כראיה קבילה בבית המשפט. תמלול עסקי – חברות ועסקים גם הם עושים שימוש רב בעבודות קלדנות ותמלול, ביניהם נמצא עיתונאים, חוקרים, סוחרים בארץ ומעבר לים, גופי תקשורת ועוד. עבודות התמלול מתבצעות למטרות שונות, כמו: תמלול ראיונות, ישיבות וכנסים, תמלול הרצאות, תמלול חקירות ועדויות, וכן תמלול באנגלית שנדרש בהמון מקרים בעולם העסקים.

תמלול הקלטות מחיר ממש ללא תחרות – כיצד?

כשפונים לחברה המספקת שירותי תמלול, לא תמיד יודעים מהו הסכום לתשלום. עבודת תמלול מורכבת מכמה פרמטרים המרכיבים יחד מחיר לכל עבודה ועבודה. מדובר על הוצאה כספית המשתנה בין גורמים שונים, כמו: אורך ההקלטה, האם ההקלטה ברורה ללא רעשים מיותרים, מספר הדוברים בשיחה המוקלטת, שפת השיחה וכיו"ב. ישנן חברות תמלול רבות, אז איך דווקא לנו יש את האפשרות להציע עבור תמלול הקלטות מחיר ללא תחרות? התשובה היא שימוש חכם של הגולשים בטופס מקוון, המוצע לגולשי האתר בחינם, טופס המבצע אונליין השוואת מחירים בין מתמללים מובילים המציעים עד 5 הצעות מחיר לכל גולש בהתאם לעבודה שביקש. מתמללים אלו עובדים איתנו בשיתוף פעולה מלא, במטרה להצליח לספק את המחיר הכי טוב לעבודת התמלול שברשותכם, ובכל מקום בארץ.

טופס חכם 1 ועד 5 הצעות מחיר

כשאתם עושים שימוש בפלטפורמת השוואת המחירים המתקדמת שאנו מציעים, אתם שותפים בהחלטה מה יהיה המחיר שתשלמו על העבודה. ברגע שהפרטים מגיעים אלינו הם עוברים כאמור לבעלי מקצוע מובילים בתחום התמלול, אלה בונים עבורכם הצעת מחיר אטרקטיבית שנשלחת אליכם עם השלמתה, ולכם נותר לבחור הצעה 1 מתוך 5 שתגענה אליכם במהרה. הטופס החכם מופיע בצד שמאל כאן מעלה או לחילופין תוכלו לחייג אלינו מיידית ולבצע השוואה טלפונית עם אחד מנציגי השירות. שימוש בשירות מעניק לכם עבור תמלול הקלטות מחיר הוגן ונוח לכל לצד מקצועיות מהמעלה הראשונה. תמלול הקלטות מחיר

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button