בעל עסק? 3 פתרונות תמלול שלא ידעת שאתה צריך

תוכן העיניינים

כבעל עסק אתה כבר יודע שהתקשורת המודרנית יכולה להציע לך שלל פתרונות שיוכלו לייעל ולעזור לך לקדם תהליכים בעסק. אחד הפתרונות הבולטים הוא תמלול עסקי – המרת קבצי שמע והקלטות למסמכים כתובים. פגישות, כנסים, סמינרים, הרצאות כל אלה מוכרים לך טוב. תמלול לא יכול לשחרר אותך מהנוכחות במקום, הוא לא ילך במקומך לשום מקום אבל הוא כן יוכל לעזור לך להניח את העט, ומהיום, בפגישות חשובות, בכנסים עסקיים, בראיונות עבודה, תוכל להתרכז, להקשיב, לנהל שיח וכל זאת מבלי לדאוג שמא פספסת לכתוב משהו חשוב. אלו מכם שברגע זה מהנהנים בראשם וחושבים "נו ו… מה באמת חדשתם לי כאן" המשיכו לקרוא, כי תמלול לעסק לא מסתכם בתמלול שיחות של פגישות, כנסים וועידות, הנה 3 דוגמאות מצויינות לכך.

תמלול סרטוני מכירות

יצרת סרטון תדמית מעולה, ערכת סרטוני מכירות שכבר עובדים בשבילך, אבל לא דאגת לתמלל אותם? חבל! עם תמלול וידאו, תמלול הסרטונים, תוכל להגיע לקהלים שאתה מפספס רק בגלל שהסרטונים שהפקת פשוט לא נגישים. כאשר מתמללים סרטונים, כולם נגישים למוצר שלך, לעסק שלך, אל תשאיר מאחור בעלי מוגבלויות שיכולים להיות גם לקוחות. פנה עוד היום לתמלול וידאו מקצועי ותוכל להגדיל את המכירות בקלות.

תמלול ראיונות טלוויזיה \ רדיו

היית אורח בתוכנית טלוויזיה חשובה? ראיינו אותך ברדיו ודברת על העסק שלך? הקלטת הכל אבל לא פנית לחברת תמלול להמרת ההקלטות לכתוב? חבל! כאיש עסקים אתה יודע שראיון בטלוויזיה או ברדיו יכול להזניק את העסק שלך קדימה בצורה משמעותית. אתה גם יודע שלא כולם נחשפו לראיון איתך. באמצעות תמלול הראיונות ופרסום התמלילים לצד ההקלטות באתר שלך, למשל, תוכל להנגיש את המידע לכל וגם תרוויח פרסום נוסף.

תמלול הדרכות מקצועיות

הטמעת תוכנה חדשה בעסק וההדרכה לצוות נמצאת על קובץ שמע? שכפלת קבצי קול לכל העובדים אבל לא חשבת לפנות לחברת תמלול להמרת ההדרכה למסמך מסודר? חבל! תמלול מקצועי של מפרטים ומדריכים יוכל לחסוך לעסק זמן וכסף… באמצעות תמלול הקלטות של הדרכות מקצועיות של תוכנות תוכל לספק לכל עובד מסמך הדרכה כתוב, זמין ונגיש, כך שיוכל לעשות בו שימוש וללמוד את הנדרש בכל רגע שיחפוץ בכך. לסיכום, תמלול עסקי יכול לחסוך לכם זמן רב בשגרה שבה אתם מתרוצצים ומחפשים לנשום בכל רגע נתון… ובנוסף לזמן יקר תוכלו לחסוך הרבה כסף כאן. בעלי עסקים, ארגונים ותאגידים גדולים נעזרים על בסיס קבוע בשירותי תמלול עסקיים, הם נהנים מהגמישות בהתנהלות היומיומית שפנייה לחברת תמלול יכולה לספק. צרו קשר כבר עכשיו לברר כמה תמלול עסקי יעלה לכם, ועל הדרך וודאי תופתעו לגלות שמדובר בשירות יעיל שהעלות שלו לא כזו ביג דיל…

תמלול לעסקים

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>
Call Now Button