תמלול הכל במהירות הקול

תוכן העיניינים

מילים, כמה כוח יש כיום למילים… "מילה לא במקום ותגיד שלום…" שרה להקת טיפקס בלהיט המוכר, ואנחנו נוסיף, תגיד שלום לכסף. עימות עם המעסיק, וויכוח עם שירות הלקוחות, בירורים מול חברת הביטוח הם רק חלק קטן משיחות חשובות שמתנהלות בשגרה, וכולנו מכירים את המחלוקות שלא פעם עולות. עכשיו, תחשבו כמה כוח היו למילים שלכם אם הן היו מוקלטות, עוברות עבודת תמלול ומשמשות כתיעוד כתוב? הרי לא פעם אנו תופסים את הראש וממלמלים "איך לא הקלטתי את השיחה שהיתה?!"

בחן את עצמך: האם גם אתה צריך שירותי תמלול?

שירותי תמלול הם פתרון נפלא לכל מי שנוהג להקליט שיחות ומעוניין להמיר אותן למסמך כתוב. כשיש ביד שיחה מוקלטת אפשר לעשות בה שימוש למגוון מטרות. גם אם מעולם לא עשיתם שימוש בשירותי תמלול, הנה מספר סיבות שיעזרו לכם להבין שאף פעם לא מאוחר להתחיל, מכיוון שתמלול הוא סיוע של ממש לעסקים ואנשים פרטיים כאחד.
  • בעל עסק? מבקר בהרצאות חשובות? נוכח בכנסים וועידות גדולות? למילים יש משקל רב וחשיבות רבה עוד יותר, חשבתם פעם להקליט את האירוע ולאחר מכן להעביר לחברת תמלול שתעלה את כל הנאמר על הנייר? גם אם לא, לא נורא אפשר להתחיל ממש מחר! עסקים רבים מקליטים אירועים מיוחדים ומאוחר יותר מתמללים את הקלטות, במטרה לשמור את כל החומרים מסודרים בצורה נוחה וזמינה, בארכיון החברה, כך שתמיד ניתן "לשלוף" אותם בעת הצורך. ללא ספק, שירותי תמלול עבור עסקים הם בעלי ערך רב
  • בעל אתר אינטרנט? אתה בטוח יודע כמה ערך יש לתוכן ייחודי באתר שלך ברשת. כיום בעלי אתרי אינטרנט מחזיקים בערוץ יו טיוב פעיל. יש גולשים שאוהבים לקרוא תכנים ויש כאלה שדווקא מעדיפים להאזין להם… אז למה שלא תנגיש לגולשים שלך סרטונים שלצידם גם תמלילים? בישראל טרם השכילו להבין את החשיבות הרבה שיש לתמלול סרטונים, הן לחוויית המשתמש והן לקידומו ברשת. גוגל לא יודע לקרוא מה שיש בתוך הסרטון, הוא כן יודע לקרוא תמלול סרטון שיופיע לצידו. הקדימו את המתחרים והעבירו כבר היום למלאכת תמלול את הסרטונים שלכם!
  • סטודנט? נוכח בשיעורים? עורך ראיונות למחקרים? ואם נגיד לך שהכל תוכל להקליט בקלות? לאחר מכן נבצע עבורך תמלול מהיר של כל החומרים? תאר לעצמך עולם אקדמי שבו כל מה שאתה צריך לעשות בכיתה הוא לבצע הקלטה? כשיש לך ביד תמליל (הקלטה שעברה תמלול) תוכל ללמוד את שנאמר בשיעור בכל עת שתבחר? כבר מהיום תוכל להתחיל להקל על חייך כסטודנט! שירותי תמלול מקצועיים מוצעים לסטודנטים במחירים נוחים והשירות הוא מהיר כך שאתה יכול ליהנות מכל העולמות.
וודאי עניתם בחיוב על אחת מהאפשרויות שהזכרנו מעלה, וזה רק מחזק את העובדה וממחיש עד כמה שירותי תמלול הם נחוצים ומסייעים כמעט לכל אחד.

אנחנו יודעים שאתה מוכשר, אבל תמלול אנחנו נבצע נהדר!

אז נכון, ישנן תוכנות תמלול בשפע והן מציעות עולם ומלואו בחינם, אך האם באמת שווה להפקיד את ההקלטות בידיים של רובוט? תוכנות תמלול אוטומטיות אינן מושלמות, אחרי הכל מדובר במכונה שעושה למענכם את העבודה. אתם יכולים להפעיל את הכישרון שלכם ולערוך, לבצע הגהה, להוסיף סימני פיסוק, לתקן שגיאות ו… באמת יש לכם זמן וסבלנות לזה?? שירותי תמלול הם לא עסק יקר ובכדי לקבל תמליל באיכות טובה, כזה שניתן יהיה לעשות בו גם שימוש בעתיד, עשו לעצמכם טובה וצרו קשר לקבל הצעת מחיר לעבודת תמלול מעולה, כזו שתקצר פלאים את זמן ההמתנה. נפל לכם האסימון ששירותי תמלול יעזרו לכם המון? נפלא! קבלו מחירים מעולים לעבודה!

תמלול הקלטות

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>
Call Now Button