מה זה תמלול

תוכן העיניינים

מה זה תמלול? תמלול. פעולה אשר הופכת קובץ שמע – הקלטה, לטקסט כתוב – תמליל. זו ההגדרה הבסיסית של תמלול הקלטות. אם ברצונכם להמיר הקלטה שהקלטתם לכתוב, ומחפשים חברה שתבצע את המלאכה על הצד הכי טוב, לא פחות. חברת תמלול שעוסקות בפענוח הקלטות והמרתן לחומר כתוב על הנייר, חברה בעלת ניסיון בתמלול שנים רבות, טקסט.דוט.קום בשבילכםזה בדוק.

בדומה לשירותים אחרים, גם בחירת שירותי תמלול הקלטות צריך לדעת לבצע בחכמה. בכדי שתוכלו לעשות בחירה טובה, ולשכור את שירותיה של חברת תמלול מקצועית בעלת מוניטין בתחום, ריכזנו עבורכם את המידע החשוב והדרוש, עבור בחירת הספק המתאים לביצוע תמלול ההקלטה שלכם.

נניח את טקסט.דוט.קום לרגע בצד, ננסה להיות אובייקטיבים, ונספק לכם מספר טיפים לבחירה נכונה של חברת תמלול עבור העבודה שלכם, כך שגם אם העבודה לא תתבצע אצלינו, לפחות נדע שאת ההכוונה הכי טובה קיבלתם מאיתנו.

טיפ – לפני בחירת החברה שתבצע עבורכם את עבודת התמלול, בדקו האם מדובר באנשי מקצוע המבינים את התחום באופן מקצועי, או בחובבנים המציעים שירותי תמלול ללא כיסוי. להן מספר שאלות ותשובות, אשר בעזרתן תוכלו לבצע את הבחירה בחברת תמלול הכי טובה.

כיצד תזהו תמלול מקצועי?

  • ניסיון – העוסקים בתמלול מקצועי יודעים לספק תמלול במבנה המקובל והנכון. ישנם חוקים בסיסיים בהגשת תמלילים, נתונים שחובבנים לא תמיד יודעים ועומדים בצעדים המקובלים.
  •  ידע – המציעים תמלול באופן שאינו מקצועי לעיתים לא ידעו לספק את עבודת התמלול כראוי לה. לדוגמא, תמלול משפטי דורש תצהיר לבית המשפט, אנשי מקצועי בתחום יוכלו לספק לכם כזה באם נדרש מכם.
  • מקצועיות – אנשי תמלול הם בעלי מקצוע לכל דבר, תמלול הוא עיסוקם, בעלי ניסיון רב שנים בתחום, ולכן יוכלו לספק לכל דורש שירותי תמלול הקלטות באיכות הטובה ביותר.
  • כלים – לחברות העוסקות בשירותי תמלול ישנם כלים מתקדמים לביצוע תמלול הקלטות ברמה גבוהה. אנשים המבצעים תמלול חובבני "על הדרך" מה שנקרא לא יוכלו לעולם לספק איכות תמלול גבוהה כמו זו שחברת תמלול תספק לכם. מדוע? מכיוון שכלים מיוחדים בהם משתמשים מתמללים מקצועיים כמו כלי סינון רעשים, כלי פענוח הקלטות וכיו"ב לא כל אחד מחזיק.

אילו סוגי תמלול קיימים?

כעת, כשאנו מבינים את ההבדלים המהותיים בין תמלול חובבני לתמלול מקצועי, נפרט בקצרה מה כוללים שירותי תמלול הקלטות מקצועיים, וכיצד מקבלים עבורם מחירי תמלול טובים:

  • תמלול משפטי – תמלול הקלטות לבית משפט הוא התחום בעל החשיבות הגבוהה ביותר לאיכות התמליל. חברות תמלול מובילות יוכלו לספק ללקוח, תצהיר לבית משפט, דבר הנדרש לשימוש בעבודת התמלול כראייה. בבואכם להזמין שירותי תמלול משפטי, עליכם לציין כי מדובר בתמלול משפטי.
  • תמלול שיחות – הגדרה כללית לתמלול קלטות היא תמלול שיחות. כל שיחה מוקלטת יכולה לעבור תמלול. בכדי לקבל מחירים טובים לשירות התמלול יש לספק לחברת התמלול את ההקלטה באיכות טובה, בכדי שזו תוכל להציע מחיר הכי טוב לביצוע המלאכה.
  • תמלול ראיונות \ ישיבות \ כנסים \ הרצאות – כל אלה הם תחומים מבוקשים לצורך תמלול. בכל המקרים שצוינו, ישנו לעיתים קרובות הצורך בתיעוד הנאמר במקום. בראיונות עבודה, ישיבות וכנסים עסקיים, הרצאות וחומרים אקדמיים. חשוב לדעת, בקטגוריה זו ניתן להזמין שירותי תמלול בזמן אמת, במקום האירוע. יש לתאם מראש ולקבל שירותי תמלול במקום ללא צורך בהקלטות.

איך מוצאים חברת תמלול טובה?

  • שואלים חברים ובני משפחה, שותפים עסקיים ומקורות ברשת, האם החברה מוכרת ומה טיב עבודתה.
  • לא מתביישים ומבקשים מחברת תמלול שאתם עומדים לבחור בה תמלילים לדוגמא (כמובן, רק תמלילים שבעליהם מאשרים לחשוף אותם).
  • תמורת סכום סמלי ניתן ואף מומלץ לנסות את החברה, בהזמנת עבודת תמלול הקלטה קצרה. כך בוודאות תוכלו לדעת את איכות ודיוק העבודה.

איך מחשבים עבור תמלול מחיר סביר?

כל חברת תמלול ואנשי מקצוע המציעים שירותי תמלול הקלטות מקצועיים, נוהגים לתמחר את עבודתם באופן אחר. אך ישנם פרמטרים קבועים הנשארים (לרוב) זהים בין ספקי השירות, כאשר מחשבים עבור עבודת תמלול מחיר מתאים, והם:

  • מספר המילים שתומללו בפועל.
  • איכות ההקלטה שהוגשה לתמלול.
  • איכות שמיעת הדוברים בהקלטה.
  • מספר הדוברים אשר נשמעים בהקלטה.
  • שפת התמלול

תמלול במחיר טוב ובאיכות טובה לא פחות

בשורה התחתונה, זו השאלה שמעניינת את כולנו. מה הם בדיוק המחירים שאנו נדרשים לשלם בעד עבודת תמלול ההקלטה שנמצאת אצלנו. כפי שצוין מעלה, המחיר לעבודה מורכב ממספר פרמטרים. על מנת לקבל את המחיר המתאים לתמלול ההקלטה שלכם, הנכם מוזמנים למלא את טופס השוואת המחירים מעלה.

טקסט.דוט.קום מציעה לכם פלטפורמת השוואת מחירי תמלול. זו תספק לכם עד 5 הצעות מחיר ממתמללים מובילים. ללא כל התחייבות ובחינם תוכלו להתרשם מהמחירים המוצעים לתמלול ההקלטה, ומבין ההצעות שתקבלו תוכלו לבחור בחברת התמלול המתאימה לכם.
תמלול מחיר

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>
Call Now Button