שירותי הקלדה

תוכן העיניינים

כיום, כשהכל מתנהל מול המחשב, אם בלימודים, אם במשרד, בעבודה, רבים נתקלים בצורך של הקלדת טקסטים רבים וארוכים. לא לכולנו יש זמן לעבודה מסורבלת שכזו, וגם לא לכולנו המקצועיות הנדרשת לעבודה זו. לשם כך ישנן חברות מקצועיות, המציעות שירותי הקלדה, אותם מבצעים קלדנים וקלדניות בעלי ניסיון בביצוע המלאכה.

העברת עבודה לחברה המספקת שירותי הקלדה, מבטיחה לכם כי העבודה שלכם תבוצע במהירות, ובדיוק מהמעלה הראשונה. לשבת ולהקליד טקסטים, עבור רבים זה בזבוז זמן יקר, במיוחד למי שלא מקצועי בהקלדות. עבודת קלדנות יכולה להתחיל בזריחה, ולהסתיים במקרה הטוב, בזמן השקיעה, אצל מי שלא שולט במקלדת, וברזי ההקלדה העיוורת והמהירה.

הזמנת שירותי הקלדה זה לא עסק יקר, כל אחד יכול להרשות לעצמו לתת לאנשי מקצוע לבצע את הקלדת הטקסטים, בזמן שאתם עוסקים במה שאתם מתמחים בו, או סתם נחים כשמישהו דואג לביצוע ההקלדה שלכם.

הזמנת הקלדות בפריסה ארצית

וודאי תשמחו לדעת כי בשביל להזמין שירותי הקלדה אין צורך כלל לצאת מהבית. שירותי הקלדה מוצעים בפריסה ארצית בכל הארץ, ובנוסף ניתן לשלוח כל חומר באשר הוא, דרך המייל, פקס, ואם זה מורכב מידיי אז גם בדואר, כל הדרכים פתוחות לפניכם. העבירו עוד היום את הטקסטים, ואנו נדאג להמירם לחומר כתוב, מסודר ונקי.

פעם היינו צריכים לחפש שירותי הקלדה בחיפה או שירותי הקלדה בתל אביב, בכדי למצוא פיזית אנשי מקצוע שיכולים לעזור בהקלדות, היום הדבר שונה לחלוטין, הכל קל יותר, מהיר יותר. קל למצוא חברות הקלדה מקצועיות, והעבודה מתבצעת במהירות.

אז איך מוצעים את אותן חברות המציעות שירותי הקלדה בקלות? זה פשוט! למעלה מופיע טופס שגם יעזור לכם לאתר חברות רציניות בתחום, וגם יספק לכם על הדרך הצעת מחיר לעבודת ההקלדה שלכם. רק צריך להשאיר פרטים ואתם מסודרים. השירות מוצע בחינם וללא התחייבות לגולשי האתר.

מה כוללים שירותי הקלדה

שירותי הקלדה מתחלקים למספר תחומים, אך את כולם כאחד אנו מספקים במקצועיות, במהירות ובדייקנות. חשוב להבדיל בין שירותי תמלול לבין שירותי הקלדה. בשני התחומים מדובר בשירות של הקלדה, אך שירותי תמלול הם המרת קבצי שמע לכתוב, בעוד שירותי הקלדה הם המרת כתב יד (בדר"כ) לכתוב.

איך שירותי הקלדה יכולים לעזור ולמי?

שירותי הקלדה יכולים לבוא לעזר רב, עבור מגזרים שונים. המגזר העסקי צריך פעמים רבות קלדנים להקלדת ישיבות וראיונות, הצורך של המגזר האקדמי בהקלדות ידוע, ונדרש לאורך תקופת הלימודים, גם המגזר הפרטי לא פעם נדרש להגיש חומרים מוקלדים. לפניכם בקצרה, כיצד יוכלו שירותי הקלדה לסייע למגזרים השונים:

  • שירותי הקלדה למגזר העסקי – במגזר העסקי, חברות, בעלי עסקים, ואנשי מקצוע מכל התחומים, נזקקים מעת לעת לסיוע בעבודת קלדנות. נוכל להיות לכם לעזר רב בהקלדת חוזים, הקלדת הסכמים, הרצאות, ישיבות, ראיונות, נאומים, פרוטוקולים, אינדקסים ועוד… בנוסף, למגזר העסקי נוכל להציע שירותי הקלדה של הזנת נתונים, כרטיסי לקוחות, וחוברות של מפרטים טכניים.
  • שירותי הקלדה למגזר האקדמי – כידוע, המגזר האקדמי על כל גווניו, אם מורים, מרצים או סטודנטים כולם נדרשים להקליד במהלך העיסוק בלימודים, אינסוף קילומטרים של אותיות ודפים. אם זה לצורך מאמרים, עבודות, שיעורים, מחקרים, שאלונים וסקרים, נוסחאות וגרפים, פרויקטים, עבודות גמר וכיו"ב.
  • שירותי הקלדהלמגזר הפרטי – אל תטעו, גם המגזר הפרטי, הציבור כולו יכול ומוזמן להיעזר בשירותי הקלדה במקרים רבים, ביניהם: יומנים אישיים, ספרי זיכרונות, ספרים, קורות חיים, שירים, מתכונים וכל העולה על הדעת.
  • שירותי הקלדה לבעלי מוגבלויות – טקסט.דוט.קום מציעה שירותי הקלדה מיוחדים לציבור בעלי מוגבלויות, לקויי שמיעה וכל מי שזקוק לעזרה. שירותי הקלדה מיוחדים בדרך כלל מספקים מחירים עוד יותר טובים ממה שנוהגים להציע לשאר המגזרים, בעקבות רגישות הנושא גם כך. אנו מסייעים רבות לבעלי מוגבלויות בלימודים, ואם יש צורך גם "מצמידים" קלדנים, למי שיש צורך בכך במהלך כל השיעורים.
  • שירותי הקלדה למשפטנים – אנו מכירים בצורך של שירותי הקלדה מהירים ומקצועיים עבור העוסקים בעולם המשפטים. עורכי דין, שופטים, מגשרים, נוטריונים, וחוקרים נעזרים בשירותי הקלדנות שלנו בכל עת. אנו מציעים שירותי הקלדה מדויקים, מהירים, ובמחירים שלא פלא שתמיד עם חיוך כולם חוזרים.

הקלדה אצלכם או אצלינו?

חשוב שתדעו, שירותי הקלדה יכולים להתבצע במשרדינו, כאשר מדובר בהקלדת טקסטים רגילה, וכשישנו צורך בהקלדה מיוחדת, כזו שיכולה להתבצע כראוי רק במקום האירוע, הכנס, ההרצאה, וכיו"ב, חשוב לנו שתדעו כי הוצאת קלדנים לשטח, לעבודות הקלדה בזמן אמת, הוא חלק ממגוון שירותי הקלדנות אותם אנו מציעים. אנו מכירים בצורך של קלדנות בזמן אמת, לכן יכולים להציע לכם בכל עת, שירותי הקלדה מקצועיים גם אצלכם, אנו ערוכים לכך ויודעים לספק שירות מהמעלה הראשונה, גם כשמדובר ביציאה לשטח עם הקלדנים והכלים הנדרשים לביצוע העבודה.

שירותי הקלדה במחירים טובים, איך מקבלים?

אם שאלתם את עצמכם, "איך אפשר לקבל עבודות הקלדה גם במהירות, גם לקבל עבודה שמראה מקצועיות, ובנוסף לכל, גם לזכות במחירים ללא תחרות?"

הנה לפניכם התשובה!

טקסט,דוט,קום כבר ערכה בדיקות וסקרים, ובחרה עבורכם אנשי מקצוע מובילים, במתן שירותי הקלדה, בכדי שאתם תוכלו ליהנות מכל העולמות, כשאנו מגישים לכם את אנשי המקצוע המובילים על מגש של כסף, עוד לפני שבקשתם, ולכם נשאר רק לבחור בחברה \ איש המקצוע אשר יבצעו עבורכם את המלאכה.

המטרה שלנו היא שתצאו מרוצים עם טקסטים מדויקים, במחירים מפתיעים. בכדי שתוכלו להשיג את עבודות הקלדנות הטובות ביותר, במחירים הטובים בשוק, נותר לכם כעת רק למלא את הטופס שמופיע כאן למעלה, ובדרך אליכם כבר הצעות מחיר מעולות לבקשתכם, בחינם וללא התחייבות, בכדי שתוכלו לבדוק ולראות, שכבר בחתנו בשבילכם רק את הטוב, את הכי טוב!

שירותי קלדנות מקצועיים

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>
Call Now Button