המדריך להוזלת מחירי תמלול הקלטות

המחיר של תמלול קלטות מורכב ממספר פרמטרים, המרכיבים יחדיו מחיר אינדיבידואלי לכל עבודת תמלול. כל הקלטה שונה זו מזו, ובהתאם גם מחיר התמלול שלה. וודאי תשמחו לדעת שיכול להיות לכם חלק גדול בעלות עבודת התמלול. ובכן, מה תוכלו לעשות בכדי להוזיל את העבודה עוד בטרם הפניה לחברת תמלול מתמחה?

להלן מספר דרכים שאם תחליטו ללכת איתן, תוכלו לקבל מחיר טוב לתמלול ההקלטה שברצונכם לבצע, עוד לפני הפנייה לחברת התמלול לקבלת הצעת המחיר.

להגיע מוכנים למקום

עוד לפני קבלת הצעת מחיר ישנם צעדים שאם תעקבו אחריהם, ותפעלו על פיהם, תוכלו להוזיל את עבודת תמלול ההקלטה שלכם. כן (!) קראתם נכון… איך? שימו לב לדברים הבאים:

  • איכות – הקפידו להגיש את ההקלטה שלכם לחברת תמלול כאשר היא נמצאת על קובץ מתקדם, כמובן אם אפשר (עדיף על פני קלטות ישנות, או מכשירים ששייכים לעבר). העברת קובץ MP3 לדוגמא, היא הדרך הנוחה ביותר לביצוע עבודת תמלול קלטות. איך הדבר מתבטא במחיר? ברגע שנוח לעבוד עם קובץ הקלטה, גם המחיר מדבר בעד עצמו.
  • כמות – מומלץ להעביר את ההקלטה באורך מדויק (עד כמה שניתן) לשם ביצוע תמלול קלטות מהיר. ההקלטה שיש לבצע עליה את מלאכת התמלול, צריכה להיות תיעוד הדברים שיש לתמלל, ולא מעבר. כל הפסקה מיותרת, דיבורים נלווים וחסרי משמעות לעבודה, עשויים לגבות מחיר נוסף לשווא. אם בפועל ההקלטה דורשת תמלול באורך שעה, מומלץ להעביר הקלטה מדויקת שבה תיעוד השיחה, הדבר מקל על סינון החומרים המיותרים, ונותן לחברת התמלול את מלוא הזמן להקדיש לחומר החשוב לכם באמת.
  • דוברים – תמלול קלטות הוא כידוע המרת שמע לכתוב. יכולים להיות בהקלטה החל מדובר אחד ועד מספר רב של דוברים. בתמחור עבודת תמלול פרמטר מרכזי שנלקח בחשבון הוא מספר הדוברים בהקלטה. לכן, שימו לב שמדבר רק מי שצריך במהלך ההקלטה. בנוסף, בעת הזמנת שירותי תמלול, יש לציין את מספר הדוברים.
  • סינון רעשים – בטרם כל הקלטה שאתם הולכים לבצע, שימו לב כי אתם רחוקים מכלי רכב בתנועה, ילדים בהפסקה, או בשטח פתוח עם רוחות סערה. כל הפרמטרים הללו גורמים לרעשים מיותרים בהקלטה. הקלטה עם רעשי רקע, מאוחר יותר דורשת סינון רעשים עם כלים מיוחדים, דבר המייקר את שירותי התמלול שלכם. אפשר להימנע מכך. שימו לב כי אתם מבצעים הקלטה במקום הכי שקט שניתן, וכמובן עם מכשיר מתאים.
  • לו"ז – פרמטר מרכזי נוסף בתמחור עבודות תמלול קלטות הוא לוחות הזמנים לביצוע העבודה. אם תמלול ההקלטה שלכם אינו דחוף, ציינו זאת בפני חברת התמלול. רק במידה ואכן יש דחיפות להגשת התמלילים, השתמשו בברירת מחדל זו.

מחיר תמלול קלטות – משווים ומקבלים מחירים מיוחדים

כעת, כשאתם יודעים בדיוק כיצד להגיע לחברת תמלול עם הקלטה באיכות הכי טובה, דבר נוסף שכדאי שתדעו. כיום ניתן לבצע השוואת מחירים כמעט בכל תחום. שירותי תמלול נמצאים בין התחומים שבהם ניתן לבצע השוואת מחירים. רגע לפני פניה לחברת תמלול, בצעו השוואת מחירים כך שתוכלו לקבל את המחיר הטוב ביותר (ללא ספק) בסופו של דבר.

איך זה עובד?

במעלה העמוד ישנו טופס השוואת מחירי תמלול. כל מה שאתם צריכים לעשות בכדי לקבל מחירים לעבודה שלכם, זה למלא את הנתונים של העבודה ולשלוח. זהו! כעת, בדרך אליכם עד חמש הצעות מחיר לביצוע עבודת תמלול קלטות מ-5 מתמללים מובילים בתחום… ולכם נשאר רק4 לבחור בהצעת המחיר שהכי נראית לכם ולצאת לדרך.

אנו מציעים השוואת מחירי תמלול בחינם וללא כל התחייבות מצדכם, אז צרו קשר ותתחילו לחסוך!

לסיכום, אם תיצמדו למדריך ולצעדים המפורטים כאן, אנו מבטיחים לכם שתוכלו להשיג את המחיר הכי טוב. לאחר ביצוע כל המפורט מעלה, גם חסכתם כסף, הוזלתם בעצמכם את העבודה, וגם השגתם שירות של חברת תמלול מעולה.

תמלול קלטות

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button