אפליקציות להקלטת שיחות טלפון

הצורך של הקלטת שיחות תמיד היה קיים, אם עבור תיעוד ישיבות, כנסים, הרצאות וראיונות, ואם עבור תיעוד חומרים לתיק תביעה, כסיוע לחקירה, ועוד שלל סיבות לגיטימיות נוספות. כיום, בשונה מבעבר, הקלטה של שיחות היא עבודה פשוטה, כשמוצעים לנו אמצעים רבים לביצוע. בטרם ביצוע של הקלטת שיחות עבור עבודת תמלול שיחות מאוחר יותר, חשוב שנכיר את כל האפשרויות המוצעות לנו כיום, עבור הקלטות של שיחות. כל הדרכים להשיג הקלטה ברורה, שלאחר מכן, אם נרצה להעביר אותה למלאכת תמלול, חברת שירותי תמלול הקלטות, תוכל לבצע את העבודה בקלות רבה, לכם הדבר יחסוך רבות בעלות ההזמנה, ובנוסף תזכו בתוצר המדויק ביותר, בעקבות הקלטת שיחה באיכות טובה. כשאנו עוסקים בביצוע הקלטות, העתידות לעבור מלאכת תמלול שיחות, איכות ההקלטה מקבלת חשיבות עליונה, לשם ביצוע תמלול הקלטות באיכות מעולה ומדויקת. כשיש בידינו שיחות מוקלטות, אפשר להעביר אותן לשירותי תמלול בהתאם לדרישות, נוכל להמיר את השיחה שהוקלטה לקובץ כתוב על הנייר, שחור על גבי לבן. תחילה עלינו להכיר את הפלטפורמות שאיתן נוכל לעבוד.

אפליקציה להקלטת שיחות בכל מכשיר

בעבר היה צורך להחזיק טייפ מנהלים, או מכשירי הקלטה מסורבלים, לשם ביצוע הקלטת שיחות. כיום, כאמור, הכל קל יותר לביצוע. לכולנו יש לפחות מכשיר חכם אחד בהישג יד, איתו נוכל להקליט את כל הנאמר במהלך שיחה מעבר לקו. כיצד? באמצעות אפליקציה להקלטת שיחות המיועדת בדיוק עבור צורך זה. אפליקציה להקלטת שיחות אפשר למצוא בכל חנות של ענקיות הסמארטפונים. בגוגל פליי Google Play ובאפ סטור App Store. טיפים לבחירת אפליקציה להקלטת שיחות –
  • השוו בין האפליקציות המוצעות, מה היתרונות ומהם החסרונות של כל אחת.
  • קראו תגובות של המשתמשים, כיום הם לא חוסכים בפרטים.
  • ישנן אפליקציות להקלטת שיחות בכל מיני גרסאות, רוב ההצעות החינמיות יבצעו עבודה טובה, ללא עלות.

הקלטת שיחות באייפון

כעת, נסקור בקצרה את האפליקציות המובילות עבור הקלטת שיחות באייפון. אפליקציות שמוכיחות את עצמן בקרב המשתמשים. לצער משתמשי אייפון, לא ניתן עדיין למצוא אפליקציה שמקליטה שיחות, ובאמת עובדת, וגם בחינם, לפניכם האפליקציות המומלצות, בעלות מינימאלית –
  • Spy Recorder – אפליקצייה המתחילה הקלטה באופן אוטומטי, ניתן להגדיר זמן לתחילת הקלטה מראש, מציעה מענה לדרישות נוספות, כיום עלות באפ סטור 2$.
  • Call Recorder – ItCalln – אפלקציה טובה לשם הקלטת שיחות באייפון, אך החסרון הבולט, מקליטה רק שיחות יוצאות, מכיוון שהחיבור מתבצע באמצעות שרת חיצוני. בתחילה תוכלו להתרשם מהאפליקציה ללא תשלום, אך עד מהרה תדרשו לשלם עליה.
  • TapeACall Lite – אפליקציה מעולה לאייפון עבור הקלטת שיחות, אך אם תתאים לכם, ותיהנו ממנה, אחרי דקה יהיה עליכם לשדרג ל TapeAcall pro (בתשלום כראוי לאייפון. כיום בעלות 10$).
משתמשי אייפון מכירים את המגבלה המופיעה, כאשר מעוניינים למצוא אפליקציה טובה לצורך הקלטת שיחות באייפון. אם יש אפליקציות טובות, אז הן רק בתשלום, בשונה מההיצע הרב שניתן למצוא בחנות של גוגל, אליה נעבור כעת.

הקלטת שיחות אנדרואיד

כידוע משתמשי אנדרואיד נהנים משפע של אפליקציות ללא עלות, ביניהן ניתן למצוא לא מעט אפליקציות מצוינות שעובדות נהדר, ובחינם. צריכים לבצע הקלטת שיחות, ואתם בעליו הגאה של מכשיר אנדרואיד? הכירו את הדרכים המהירות, להקלטת שיחות באמצעות מכשירכם, שלאחר מכן בקלות תוכלו להעביר לחברת תמלול שיחות מקצועית:
  • Automatic Call Recorder – אפליקציה חינמית המאפשרת לכם הקלטת שיחות אוטומטית, שיחות נכנסות ויוצאות. מציעה שמירת 100 הקלטות במכשיר. איכות ברורה, מענה מצוין לצורך הקיים.
  • RMC: Android Call Recorder – אפליקציה נוספת מעולה, המציעה פתרונות רבים עבור ביצוע הקלטת שיחות מקצועית באיכות טובה. המשתמשים מפרגנים, תומכת במגוון מכשירים, העלות? חינם כמובן.
  • Call Recorder – אפליקציה בתשלום, אך מספקת מענה כולל לכל מה שצריך עבור הקלטת שיחות מקצועית, באמצעות הסמארטפון. עלות כארבעים שקלים.

להקליט שיחות אך לשמור על החוק

הסיבות להקלטת שיחות הן מגוונות וידועות. כפי שסיקרנו, האפשרויות לביצוע הקלטות הן רבות, אך עלינו גם לשמור על חוקי המדינה, ולבצע רק מה שהחוק מתיר לנו. בכפוף לחוק האזנות סתר, לפני כל הקלטה, שימו לב כי אתם שומרים על החוק, אותו ניתן ללמוד בהרחבה בלינק כאן.

איך להמיר שיחה מוקלטת לכתוב – תמלול שיחות הקלטות

ביצענו הקלטה של שיחה, כעת עולה השאלה, "כיצד נוכל לבצע המרה של קובץ השמע, קובץ ההקלטה, לקובץ כתוב על הנייר?" התשובה לכך היא, ביצוע תמלול הקלטות. עבודת תמלול שיחות מוקלטות זהו כבר עסק לאנשי מקצוע. בשונה מביצוע ההקלטה עצמה, עבודת המרת השמע לכתוב, כבר מצריכה ידע מקצועי, לשם ביצוע מוצלח של המלאכה. שירות תמלול הקלטות לא עולה הרבה כסף, ושווה כל גרוש, כאשר אנו מקבלים בסופו של דבר, תמליל של ההקלטות שלנו במהירות. מחפשים מחיר טוב עבור הקלטת שיחות? צריכים להקליט שיחות אך בדרכים מקצועיות? צרו קשר עוד היום באמצעות הטופס המופיע למעלה, ותקבלו הצעת מחיר מעולה לביצוע עבודת ההקלטה.

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

טקסט.דוט.קום © 2021

בין לקוחותינו

קבלו הצעת מחיר לפרויקט תמלול בכל מקום בארץ. נציגנו זמינים עבורכם >>>

Call Now Button